سامرند نوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در پی تماس مردمی با سامانه 125 آتش نشانی و اطلاع رسانی اینکه سه نفر به درون چاهی در شهرک صنعتی این شهر سقوط کردند بلافاصله 2 تیم نجات از ایستگاه های شماره 2 و سه سازمان به محل اعزام شدند.
نوری اظهار کرد: 2 نفر مقنی با ورود به داخل چاه و کندن بیش از 8 متر از آن به علت وجود گاز درون چاه، دچار گاز گرفتگی شدید و به حالت بیهوش در می آیند که مقنی سوم با دیدن این حادثه برای نجات جان دوستان خود اقدام به رفتن درون چاه می کند که وی نیز متاسفانه دچار حادثه گاز گرفتگی می شود.
نوری ادامه داد: با درایت و اقدام عاجل از سوی نیروهای مردمی، قبل از رسیدن تیم های نجات، افراد سقوط کرده بالا کشیده شده و تحویل امدادگران اورژانس 115 می شوند.
وی گفت: مصدومان در حال حاضر در بیمارستان تحت مداوا هستند.
نوری افزود: که بدلیل نزدیک شدن به بازده زمانی افت سطح آب زیر زمینی و همچنین نیاز به تمیز کردن چاه های آب در بسیاری از مناطق، همشهریان عزیز باید برای از مقنی های مجرب استفاده کنند تا شاهد تکرار حوادثی از این دست نباشیم.
به گزارش ایرنا، گازهای آمونیاک، هیدروژن سولفوره،گاز متان، گازکربنیک و گاز منوکسید کربن در درون زمین وجود دارند ولی در بعضی از چاه ها ممکن است گازهای مسموم کننده وجود نداشته باشد اما بخارات و گازهای بی اثر جایگزین اکسیژن شده و درصد آن را پائین آورد و مقنی را دچار خفگی کند.
شهرستان بوکان با 251 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرس irnamahabad@ دریافت کنید.
7510/3093**خبرنگار: محمد ادیب**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.