کارگردان این فیلم کوتاه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این جشنواره از 14 تا 20 شهریور برگزار می شود، گفت: فیلم کوتاه 'سس' از تولیدات سال 96 انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی بوده و با فیلم های دیگری از کشورهای ترکیه، امریکا، مالت، قزاقستان، قرقیزستان، افغانستان، ایتالیا و قطر به رقابت می پردازد.
داریوش نجفی گول افزود: این فیلم در اولین حضور بین المللی خود جایزه بهترین فیلم 'هشتمین جشنواره بین المللی فیلم خانواده جمهوری آذربایجان' را که سال گذشته در شهر باکو برگزار شد، به خود اختصاص داده بود.
وی با بیان اینکه مهدی میمندی تصویربردار این فیلم کوتاه است، اضافه کرد: تقی تورکمانی و توران ملک آرا بازیگران، اتابک خلیلی صدابردار و احسان افشاریان صداگذار این اثر هستند.
وی با اشاره به اینکه ' فاریز احمداوف' مسئول پخش جهانی این اثر است، ادامه داد: احسان مهدیان مدیر تولید، سیاوش نجفی گول مدیر تدارکات و سهراب نوربخش مسئول اصلاح رنگ این فیلم کوتاه هستند.
نجفی بیان کرد: خر و پف های شبانه پیرمرد خواب راحت را از شریک زندگی اش سلب کرده است به طوری که پیرزن درصدد حل مشکل برمی آید اما ناخواسته وضعیت را پیچیده تر می کند.
به گزارش ایرنا داریوش نجفی گول /ارتوران/ متولد سال 59 در میاندوآب بوده و کارشناس کارگردانی سینماست.
وی دانش آموخته فیلمسازی از انجمن سینمای جوانان ارومیه بوده و در نمایش های بازی دیگر، نوکر شیطان، آخرین پیامرسان و هنر به ایفای نقش پرداخته است.
وی همچنین در فیلم های عشق، این ناشناخته. اکتبر و باکو، هواپیماهای کاغذی و مثلث به هنرنمایی پرداخته است.
وی که عکاس فیلم سینمایی 'نبات' محصول جمهوری آذربایجان به کارگردانی الچین موسا اوغلو است، جایزه اول عکاسی جشنواره سراسری عکس جوانان ایران در ارومیه، جایزه دوم جشنواره سراسری عکس کودک و نوجوان تهران و جایزه دوم عکس عاشوراییان را در ویترین افتخارات خود دارد.
نان و تنور، سورا، رسیدن، شیوار، سس /صدا/ و ایده ای به رنگ خاک فیلم های کوتاهی است که فصل بهار امسال در انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی تولید شده است.
7129/2093 ** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.