این بازیگر نقش 'آهو خانم' در نمایش دایرگی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این نمایش اولین اثر جدی من بود و برای خلق موفق نقشم با آن زندگی کردم.
سعیده شکری افزود: برای باورپذیر کردن نقش آهو خانم برای تماشاگران این نقش را چنان باور کرده و در نقش فرو رفته بودم که در اجرای عمومی جشنواره استانی آن چند بار از هوش رفتم.
وی با اشاره به اینکه یک بازی درونی توام با تمرکز و انرژی بالا را از خود به نمایش گذاشت، اضافه کرد: در این نمایش نقش یک مادر صبور و نگران و دلسوز را بازی کردم که نقش بسیار سختی بود.
وی ادامه داد: پس از اجرای نمایش در جشنواره کرمانشاه تا دقایقی نمی توانستم از نقش 'آهو خانم' خارج شوم و به علت باورپذیری این نقش گریه می کردم.
وی بیان کرد: اعتماد و همکاری اعضای گروه و به ویژه 'کریم علیخواه'، کارگردان این نمایش، تمرکز، تمرین و ممارست، اعتماد به نفس و درک لحظه، موقعیت و شخصیت را از عوامل مهم در خلق این نقش هنری بود.
شکری با تاکید بر نقش موثر خانواده در موفقیت بازیگران متاهل گفت: بازیگران متاهل به دلیل دارا بودن نقش همسرداری و خانه داری در صورتی در دنیای هنر موفق می شوند که حمایت همه جانبه همسر و اعضای خانواده خود را داشته باشند و خانواده من مصداق بارز یک خانواده حمایت گر بود.
به گزارش ایرنا پنجمین جشنواره منطقه ای تئاتر سوره 18 تیر با حضور 9 عنوان نمایش از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کرمانشاه، زنجان، گیلان و قزوین از 16 تا 18 تیر سال جاری به میزبانی کرمانشاه برگزار شد؛ نمایش های 'تراژدی پارک اتابک' از آذربایجان شرقی، 'از پشت روزنه ها' از قزوین و 'بینایی' از گیلان جواز حضور در مرحله نهایی این جشنواره را کسب کردند.
مرحله نهایی جشنواره سراسری تئاتر سوره از 15 تا 20 مرداد سال جاری به میزبانی حوزه هنری کشور با حضور گروه های نمایشی برتر کشور در تهران برگزار می شود.
نمایش صحنه ای دایرگی که از تولیدات واحد نمایش حوزه هنری آذربایجان غربی است با نمایشنامه ای از فریدون ولایی و کارگردانی کریم علیخواه و ایفای نقش سامان حسن زاده، سعید عبداللهی، الهام حیدریان، سعیده شکری و رضا فرخ زاده صوفی در این جشنواره درخشید.
به گزارش ایرنا سعیده شکری متولد 1366 شمسی اهل ارومیه و دیپلم حسابداری بوده و دوره های مقدماتی و پیشرفته بازیگری را نزد اساتید استانی گذرانده است.
وی از سال 1393 شمسی فعالیت هنری خود را در رشته تئاتر آغاز کرده و در نمایش های 'آغلاما اورمیا /ارومیه گره نکن/ ' و 'دایرگی' و همچنین نمایشنامه خوانی های 'سرباز ته صف' و 'رویای بسته شده' هنرنمایی کرده است.
7129/3072
** خبرنگار: توحید محمودپور ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.