فرمانده ناحیه سپاه شهدای ماکو از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در شهرستان ماکو خبر داد .

سرهنگ حسین محمد باقرلو در نشست خبری با اصحاب رسانه که با موضوع رزمایش الی بیت المقدس در این شهرستان برگزار شد گفت: رزمایش الی بیت المقدس طی روزهای پنج شنبه و جمعه در تاریخ 22 و 23 تیرماه با حضور 3 گردان برگزار خواهد شد .

فرمانده سپاه شهدای ماکو، دفاع از کوی و برزن، امداد و نجات، مقابله با ناامنی ها در جامعه، را از اهداف این رزمایش عنوان کرد و افزود: بسیج مظهر افول شتابان قدرت آمریکا در جهان میباشد و این فعالیت ها نشان قدرت و شکوه بسیجیان در جهان است.

وی تاکید کرد: اگر کارنامه بسیج را از زمان تاسیس بررسی کنیم خواهیم در یافت که در عرصه های تامین امنیت، سلامت و در عرصه های مختلف سازندگی جانفشانی های تاثیر گذاری کرده است.

سرهنگ پاسدار در ادامه، علت اصلی موفقیت بسیج در عرصه های تامین امنیت و رفاه مردم را مبدا بسیج که همان مسجد است و مقصد بسیج همان لقاء الله و روحیه شهید پروری است دانست و  ابراز کرد: بسیج در محرومیت زدایی و مبارزه با فلج اطفال در اوایل تاسیس نه تنها در منطقه بلکه با ایجاد هسته های مقاومتی در خارج کشور نیز ارز اندام نموده است.

سرهنگ حسین محمد باقرلو افزود: بسیج امروزه به عنوان مولود انقلاب اسلامی از مردم برای مردم میباشد به گونه ای که گستره این قشر در تمام دنیا، عنوان الگو است.

وی افزود: کلیه مسئولین شهرستانی باید حمایت خود را از بسیج به کار گیرند چون تنها مردمانی که تاثیر مثبتی بر اقتصاد کشور دارند لیاقت حمایت حداکثری از سوی مسئولین است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ماکو با اشاره به برنامههای 38 ساعته این رزمایش افزود: رزمایش شامل فراخوان نیروها، سازماندهی، تجهیز و برگزاری کلاس های مختلف فرهنگی، سیاسی، آموزشی و پیاده روی شبانه است .

سرهنگ پاسدار محمد باقرلو گفت: این رزمایش با برگزاری صبحگاه مشترک گردانها ادامه مییابد و برنامه هایی چون سخنرانی، برگزاری کلاسهای توجیهی، آشنایی با اهداف و تمرین رزمایش، کلاسهای اخلاق، اعتقاد، سیاسی، امنیتی و غیره از جمله برنامه های روز دوم است .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.