استاندار آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی در اجتماعی کردن مبارزه با موادمخدرپیشقدم بوده است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی قربانعلی سعادت در همایش پیشگیری از اعتیاد با بیان اینکه آذربایجان غربی دارای تنوع اقوام و ادیان است افزود: در ریشه این اقوام هیچگاه اعتیاد وجود نداشته است و نیروهای نظامی و انتظامی استان در اجتماعی کردن مبارزه با اعتیاد عملکرد خوبی داشته اند.

وی اعتیاد را بلای خانمان سوز عنوان کرد و گفت: بحث جدی مبارزه با مواد مخدر دردستور کار تمام سازمانها قرار دارد.

سعادت تصریح کرد:آذربایجان غربی با وجود مرزی بودن و بروز سایر مشکلات بدلیل شرایط جغرافیایی،نیروهای انتظامی و نظامی استان نقش بسزایی در مقابله با مواد مخدر و اعتیاد داشته اند.

وی کشور ایران را سکان دار مبارزه با موادمخدر عنوان کرد و افزود: چنانچه هدف ایران مبارزه با مواد مخدر نبود ،اکنون ایران به راحتی می توانست مسیر و کانالی برای عبور موادمخدر از افغانستان به اروپا بدل شود.

استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد:برای اثبات حقانیت کشور،فرهنگ مقابله با مواد مخدر را ترویج داده می شود و دراین راستا برای نجات بشریت تا پای جان پیش می رویم.

وی با بیان اینکه نجات جوانان از این بلای خانمان سوز در اولویت قرار دارد تصریح کرد: جای بسی خرسندی است که آذربایجان غربی در کم کردن مشکلات حوزه مواد مخدر موفق عمل کرده ایم.

سعادت بیکاری را یکی از علل گرایش به مواد مخدر دانست و گفت:بسیاری از شرارتها ناشی از بیکاری وگرایش به مواد مخدر بوده که باید این مشکل حل شود.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اقدامات موثر دولت تدبیر و امید در بحث اشتغال و رونق تولید گفت:اشتغال از حوزه هایی است که جلوی گرایش به اعتیاد را می گیرد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.