مدیرعامل بورس منطقه ای آذربایجان غربی گفت: طی هفته گذشته بیش از 10 میلیون سهم در بورس منطقه ای آذربایجان غربی خرید و فروش شد.

وحید جوادی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی افزود:در هفته گذشته تعداد 10 میلون و 85 هزار و 638 سهم و حق تقدم از سهام شرکتهای بورسی و فرابورسی به ارزش 26 میلیارد و 642 میلیون و 989 هزار و 661 ریال در بورس منطقه ای استان معامله شد که 44.5 درصد آن مربوط به خرید و مابقی آن فروش است.

وی با بیان اینکه در طول هفته گذشته در تالار ارومیه 13 کارگزار از 16 ایستگاه معاملاتی، سها و حق تقدم بیش از 132 شرکت را معامله کردند تصریح کرد: نمایندگی شرکت کارگزاری سرمایه و دانش بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با 28 درصد به خود اختصاص داد.

جوادی ادامه داد: در هفته گذشته سهام شرکت تراکتور سازی ایران با 12.5 درصد ارزش کل معاملات، در رده نخست معاملات بورس منطقه ای قرارداشت.

مدیرعامل بورس منطقه ای آذربایجان غربی با بیان اینکه در طی هفته گذشته13 کد معاملاتی جدید در بورس منطقه ای استان صادر شده است اظهار کرد: شاخص کل بازار بورس با 4 واحد کاهش در مقایسه با هفته ماقبل به رقم 78 هزار و 700 واحد رسید.

وی خاطر نشان کرد: شاخص کل بازار فرابورس نیز با 11 واحد کاهش نسبت به هفته قبل به رقم 899 واحد رسیده است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.