سامرند نوری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با تماس مردم با سامانه 125 و بیان حادثه برق گرفتگی بلافاصله سه گروه خودرویی سنگین و نیمه سنگین به همراه گروه موتوری سازمان آتش نشانی به محل اعزام شدند.
وی ادامه داد: ماموران اعزامی عملیات ایمن سازی محل و خودرو را با قطع جریان برق فشار قوی متصل به آن خودرو و با کمک ماموران اداره برق انجام دادند.
نوری اضافه کرد: حریق خودرو قبل از رسیدن آتش نشانان توسط نیروهای مردمی حاضر در محل بوسیله خاموش کننده های دستی اطفا شد.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان در خصوص علت حادثه گفت: این حادثه به علت بالا بردن بیش از حد جک کمپرسی و برخورد با خطوط فشار قوی برق شهری به وقوع پیوست و موجب برق گرفتگی شدید راننده خودرو شد.
وی اضافه کرد: متاسفانه در این حادثه راننده خودرو که اهل و ساکن شهر بوکان بود به علت برق گرفتگی در دم جان سپرد و کمک راننده نیز دچار سوختگی شد.
نوری اظهار کرد: مصدوم این حادثه توسط آمبولانس اورژانس 115 به بیمارستان شهید قلی پور بوکان انتقال یافت که به علت شدت جراحات و وخیم بودن وضع وی، به یکی از بیمارستان های ارومیه اعزام شد.
به گزارش ایرنا، در روز گذشته نیز در شهرستان بوکان بر اثر تصادف 2خودرو سواری و باری در مسیر جاده بوکان به میاندوآب چهار نفر از یک خانواده روستای حاجی آباد از توابع بخش سیمینه بوکان جان خود را از دست داده بودند و این دومین سانحه در 2 روز متوالی است.
شهرستان بوکان در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7510/3093**خبرنگار: محمد ادیب**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.