به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا عبدالرحمن خلیفه زاده در خطبه های امروز بوکان با تشکر از اقدام سپاه پاسداران در مقابله با دشمنان اسلام اظهارکرد: باید قدردان زحمات نیروهای امنیتی به ویژه سپاه باشیم و با آنها همکاری کنیم و همگی در حفظ و حراست دین و کشور بکوشیم تا دشمنان جرات و جسارت نکنند حتی به ایران چپ نگاه کنند.
وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که کوچکترین دست درازی آنها به ایران اسلامی، با اقتدار کامل نیروهای امنیتی پاسخ داده خواهد شد.
ماموستا خلیفه زاده اضافه کرد: این توانمندی باید به عنوان هشداری برای بازدارندگی تروریست ها و حامیان آنها باشد و اطمینان داشته باشد که در صورت هر حرکت دیگری با پاسخ های جدی تر و شدیدتری رو به رو می شود.
امام جمعه بوکان با بیان اینکه سپاه پاسداران امنیت مناطق مرزی را تامین کرده اظهار کرد: همه دنیا بداند ایران اسلامی اجازه تعرض هیچ کشوری را به خاک خود نخواهد داد و در جنگ هشت ساله دفاع مقدس نیز این مهم را ثابت کردیم.
وی اضافه کرد: تروریست‌ها که دست نشانده داعش هستند بدانند کسی که توطئه‌ای ضد نظام به راه می‌اندازد پاسخ او به سرعت داده می‌شود تا عبرتی برای اغتشاشگران و کسانی که مخل امنیت نظام هستند باشد.
وی همچنین در بخش دیگری از خطبه های امروز بوکان با اشاره بر حفظ سلامت و صداقت در زندگی گفت: راستگویی و تعهد و صحت در معاملات از توصیه های دین مبین اسلام است که باید توسط مسلمانان رعایت شود.
ماموستا عبدالرحمن خلیفه زاده افزود: ریا و تدلیس در معاملات جایز نیست و خداوند آن را نهی کرده نباید به خاطر سود و نفع شخصی سوگند نابجا یاد کرد.
شهرستان بوکان با 251 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7510/3093**خبرنگار: محمد ادیب**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.