حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: استکبار جهانی در صدد است که از اسلام فقط نام آن باقی بماند و هیچکس به دستورات و روش های دینی عمل نکند.
وی ادامه داد: تا زمانی که امر به معروف نباشد فساد از بین نمی رود، زیرا امر به معروف و نهی از منکر از عوامل اصلی از بین برنده فساد در جامعه است.
وی افزود: آمران به معروف و ناهیان از منکر باید مورد حمایت قرار گیرند و تمام آحاد جامعه مکلف هستند تا این اصل را در جامعه رواج دهند زیرا این توصیه مهم دین مبین اسلام است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اظهار کرد: قوه قضاییه در ضمن اینکه نجات بخش، امید بخش، آرامش بخش در جامعه است باید این گزینه ها را در جامعه رواج دهد تا به کسی ظلم نشود.
قریشی بیان کرد: قوه قضاییه باید به قوانین قضایی کشور عمل کند زیرا قضاوت عادلانه مورد تأکید است و قاضی عادل که با عدالت قضاوت می کند نزد خداوند متعال مقام والایی دارد.
وی با اشاره به فرا رسیدن فصل گرما و لزوم صرفه جویی در این فصل گفت: باید در مصارف خود دقت کنیم و از نعمات بهره لازم را ببریم زیرا کسانی که اسراف می کنند مثل کسانی هستند که همراه شیطان شده اند و انسان باید در مصرف صرفه جویی کند و این توصیه انبیا و خداوند متعال است.
به گزارش ایرنا نماز جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی و با حضور پر شور مردم در مصلای امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد.
8135/2093 ** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.