رییس اداره ورزش و جوانان تازه شهر سلماس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان غربی در تازه شهر سلماس خبر داد.

ایوب نیازی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی، با اعلام این خبر گفت: مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی رده خردسالان و نونهالان با حضور 150کشتی گیر از 12 تیم از شهرستان های استان در سالن کشتی امام علی تازه شهر سلماس در حال برگزاری است.

نیازی افزود: کشتی گیران در طول روزهای 15 و 16 تیرماه به صورت تیمی و انفرادی با یکدیگر کشتی خواهند گرفت و نفرات برگزیده به تیم منتخب استان راه خواهند یافت و پس از برگزاری اردویی فشرده نفرات منتخب توسط کمیته فنی به مسابقات کشوری که مردادماه در آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد، اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به سطح بالای آمادگی تیم های شرکت کننده در مسابقات،‌ تصریح کرد: تیم های شهرستانی با استعدادسنجی و ارزیابی و پس از برگزاری اردوها و تمرین های آماده سازی به این مسابقات آمده اند که سبب شده سطح فنی و کیفی مسابقات امسال نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته باشد.

رییس اداره ورزش و جوانان تازه شهر شهرستان سلماس همچنین با اشاره به وقوع حادثه تصادف رانندگی برای یکی از شرکت کنندگان تیم شاهین دژ در مسیر سالن برگزاری مسابقات خاطرنشان کرد: خوشبختانه با حضور عوامل امدادی کشتی گیر مورد نظر و پس از انجام اقدامات اولیه به بیمارستانی در ارومیه اعزام شد و در عیادتی که توسط اعضای شورای شهر تازه شهر، مسئولین هیئت کشتی و نیز مسئولین برگزاری مسابقات وضعیت عمومی این کشتی گیر داشتیم وضعیت عمومی وی خوب بود و امیدواریم به زودی سلامتی کامل خود را به دست آورد.

نیازی در پایان از تمامی عوامل همراه هیئت کشتی شهرستان سلماس و تازه شهر از جمله آموزش و پرورش، فوریتهای پزشکی، نیروی انتظامی، اداره ورزش و جوانان شهرستان سلماس و همه عوامل کمک کننده به برگزاری هرچه بهتر این مسابقات، کمال تشکر و قدردانی را کرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.