باقر بهرامی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در یکی از این حوادث که بر اثر واژگونی مینی بوس در ساعت 6 و 30 دقیقه صبح امروز در پیچ هواربی پیرانشهر به وقوع پیوست، 18 نفر از سرنشینان این خودرو مصدوم شدند و یک نفر جان خود را از دست داد.
وی اضافه کرد: ماموران اورژانس پیرانشهر و نقده با استفاده از آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به موقع بر سر حادثه رسیدند و توانستند با استفاده از هشت دستگاه آمبولانس، مصدومان را به بیمارستان های نقده و پیرانشهر منتقل کنند.
وی اظهار کرد: سه نفر از مصدومان به بیمارستان نقده و 15 نفر دیگر نیز به بیمارستان پیرانشهر انتقال داده شدند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر وضعیت مصدومان پایدار است و از این تعداد، مورد فوتی در بیمارستان گزارش نشده است.
بهرامی همچنین از وقوع تصادف خودروی پژو پارس و کامیون در محور میاندوآب - بوکان خبر داد و افزود: این حادثه رانندگی نیز ساعت یک و 45 دقیقه بامداد امروز روی داد و علاوه بر جان باختن چهار تن، سه نفر از سرنشینان این خودروها نیز مصدوم و روانه بیمارستان شدند.
وی اضافه کرد: مصدومان پس از تریاژ وانجام اقدامات لازم پیش بیمارستانی به بیمارستان شهید عباسی میاندوآب منتقل شدند.
وی اظهار کرد: از جمله مهمترین عوامل بروز این حوادث، اقدام به سفر بدون هوشیاری کامل توسط رانندگان است که این امر به ویژه در رانندگی های شبانه و ابتدای صبح باید مورد توجه قرار گیرد.
به گزارش ایرنا، شهرستان های پیرانشهر، میاندوآب و بوکان در جنوب آذربایجان غربی قرار دارند.
سالانه افزون بر 500 نفر در حوادث رانندگی جاده ای در آذربایجان غربی جان خود را از دست می دهند و بیش از 10 برابر این تعداد نیز مصدوم می شوند.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.