به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، کاظم مرتاض امروز در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در نمایشگاه بین المللی خودرو ارومیه با اعلام این مطلب گفت: با همکاری یک شرکت خارجی و با موتور میتسوبیشی ژاپن بزودی تولید خودروی وانت در ارومیه آغاز خواهد شد.

وی افزود: خودروهای وانت تولیدی در ارومیه تک کابین و ۲ کابین هستند که در مدل های تک و ۲ دیفرانسیل با بالاترین کیفیت ممکن تولید خواهد شد.

مدیرعامل آذرباتری ارومیه تصریح کرد: قرار است این خودروها ابتدا با مشارکت و سرمایه گذاری طرف مقابل و با آغاز تولید ۳۵ درصدی در سال اول آغاز و طی ۳ سال ۱۰۰ درصد قطعات در ارومیه تولید شود.

مرتاض گفت: طبق قرارداد منعقده، تولیدات این وانت که با نام "آذر" خواهد بود به کشورهای آذربایجان، افغانستان و عراق صادر شود.

وی با اشاره به سابقه ۳۰ ساله آذرباتری در صنعت افزود: از ابتدای تولید این شرکت، توانسته ایم با بالاترین کیفیت ممکن به بازار رقابتی وارد شویم و میتوانیم ادعا کنیم تولیدات ما توان رقابت با محصولات برتر کره ای و شرق آسیا را دارد.

مدیرعامل آذرباتری ارومیه تصریح کرد: هم اکنون به نسبت به ۴ سال گذشته مقدار تولیدات افزایش یافته و نزدیک به یک میلیون باتری در سال تولید داریم که نزدیک به ۱۵۰هزار باتری به افغانستان و همچنین به کشورهای عراق صادر می کنیم و درحال مذاکره برای صادرات به تاجیکستان هم هستیم.

مرتاض به تولیدات نسل جدید شرکت هم اشاره و گفت: بزودی باتری های هیبریدی شرکت نیز به بازار عرضه خواهند شد که این تولیدات با هدف عرضه در کشورهای اروپای شرقی خواهد بود.

وی افزود: خوشبختانه تا به امروز هیچ بدهی ای به کارکنان نداریم و خوشحالم که هدفم برای راضی نگه داشتن آنها انجام داده ام ضمن اینکه از ابتدا با خود عهد بسته ایم از نیروهای داخل استانی استفاده کنیم و با همت آنان پیشرفت کنیم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 694307
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.