سید علی آقازاده روز پنجشنبه در همایش تجلیل از قهرمانان و مدال آوران المپیک، آسیایی و هیات های ورزشی برتر کشوری آذربایجان غربی افزود: افتخارآفرینی ورزشکاران در عرصه های ملی و بین المللی و به اهتزار در آوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران مایه اقتدار و عظمت چهره ایران در عرصه های جهانی است و باید از ورزشکاران حمایت های لازم صورت گیرد.
وی اضافه کرد: آذربایجان غربی نیز با دارا بودن رتبه های برتر ورزشی در کشور، ورزشکاران ملی و بین المللی مقتدری را تربیت کرده که در عرصه های جهانی حضور دارند که این نشان از ظرفیت بالای ورزشی این خطه از کشور است.
وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید نیز از ورزشکاران و فعالان این عرصه حمایت های لازم را می کند و امید است که شاهد افتخار آفرینی ورزشکاران جمهوری اسلامی ایران درتمامی عرصه های جهانی باشیم.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: ورزشگاه 15 هزارنفری شهید باکری ارومیه به زودی به شهرداری واگذار می شود و ادامه عملیات اجرایی آن را شهرداری ارومیه برعهده می گیرد.
آقازاده بیان کرد: در این استان پیشرفت های قابل توجهی در بخش اماکن ورزشی و تربیت ورزشکاران را شاهد هستیم و امید است با راه اندازی ورزشگاه 15 هزار نفری ارومیه نیز شاهد رشد بیش از پیش رشته های ورزشی در این استان باشیم.
سردار عابدین خرم فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: حرکت قهرمانان ورزشی در عرصه های بین المللی و کسب مدال های افتخار موجب اقتدار نظام شده است و این به معنای ادامه دادن راه شهدا و امام شهداست.
وی افزود: شهدا جان خود را فدا کردند تا جمهوری اسلامی ایران مقابل مستکبران تعظیم نکند و قهرمانان ورزشی هم با اهتزاز پرچم و نشان ملی در عرصه جهانی هویت ایرانی و اسلامی به جهان نشان می دهند.
عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این همایش اظهار کرد: یکی از برنامه های ما قدردانی از زحمت کشان ایران اسلامی است که نام ایران و آذربایجان را در عرصه های ملی و بین المللی زنده نگه می دارند.
وی ادامه داد: ورزش، اسلحه ای است که باید دست اشخاص صالح باشد و باید از این فرصت بهترین استفاده را داشته باشند.
به گزارش ایرنا در پایان این همایش از 140 نفر از ورزشکاران و هیات های برتر ورزشی تجلیل شد.
عملیات ساخت ورزشگاه 15 هزار نفری شهید باکری ارومیه سال 84 در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع آغاز شده و با گذشت 11 سال از آغاز ساخت آن، تنها از 80 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.
8135/2093**خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.