مسئول آموزش جمعیت هلال احمر شهرستان سلماس از برگزاری دوره توان افزایی و کارگاه عملی دوره های عمومی امداد و نجات در سلماس خبر داد.

مهدی رضایی گلعذانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی، با اعلام این خبر بیان کرد: این دوره‌ها با هدف آمادگی و آشنایی امدادگران و نجاتگران و تربیت نیروهای کارآمد و پرتوان در این زمینه در سطح شهرستان برگزار می شود.

رضایی افزود: در این کارگاه عملی که با حضور 45 نفر از امدادگران خواهر دوره عمومی امداد و نجات سلماس و با آموزش مربیان مجرب امدادی استان آذربایجان غربی برگزار شد، مباحث امدادی از جمله کارگاههای کوهستان، جستجو و نجات از سیلاب، نجات غریق، کار با ستهای نجات و سیستم های اطفای حریق، گره ها و کار با طناب مطرح و بصورت عملی توسط امدادگران کار شد.

وی تصریح کرد: امدادگران موفق در این دوره ها در قالب تیم های امدادی سازماندهی شده و در حوادث گوناگون به کارگیری خواهند شد.

مسئول آموزش جمعیت هلال احمر شهرستان سلماس با اشاره به برنامه های آموزشی عام المنفعه برای آحاد مردم در طول سال، ‌خاطرنشان کرد: از ابتدای سال 96 تاکنون 18 دوره کمک های اولیه برای 600 نفر از آحاد متخلف مردم شهرستان در راستای آموزش  و گسترش توانایی های امدادی و آمادگی در مقابله با حوادث برگزار شده است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.