به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، فریدون سید مصطفوی صبح امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات دانش آموزان ورزشکار خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور ۱۸۰۰ دانش آموز ورزشکار و از ارومیه آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این مسابقات عنوان داشت: این مسابقات به صورت دوره ای در یازده استان کشور برگزار خواهد شد و سهم استان ما رشته های تنیس روی میز، بدمینتون و شطرنج می باشد که آذربایجان غربی مفتخر است که نقطه آغازین این مسابقات خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در رشته های اختصاص یافته به استان ما تیم قوی و حتی ملی پوش داریم نیز اظهار داشت: این مسابقات از اهمیت و رتبه قابل توجهی برخوردار است. لذا فدراسیون های مرتبط با رشته های فوق الذکر، به همراه تیم های استعداد یابی آنها نیز جهت استعداد یتبی و جذب ورزشکاران پایه در ارومیه حضور خواهند داشت.

وی هم چنین ادامه داد: از ۱۵ تا ۲۷ تیرماه شاهد وقوع این رویداد ورزشی با حضور ۱۸۵۶ نفر از دانش آموزان،در دو مقطع ابتدایی و متوسطه در ارومیه خواهیم بود و آیین افتتاحیه مسابقات دوره متوسطه نیز بیست و دوم تیرماه در ساعت هفت عصر در سالن سه هزار نفری ارومیه برگزار خواهد شد.

سید مصطفوی در پایان اظهار امیدواری کرد: با همکاری همه دستگاه ها و اصحاب رسانه بتوانیم در برگزاری این مسابقات متفاوت و موفق عمل کنیم.

سید مصطفوی به وجود مدارس کانکسی در استان اشاره و گفت: ٣١٣ مدرسه کانکسی و ١١٧ مدرسه کاه گلی در استان داریم که بنیاد برکت ساخت ١٥٠ مدرسه کانکسی را آغاز کرده است.

مدیر آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت : ارومیه از لحاظ تعداد مدارس کانکسی ، تخریبی ، تراکم کلاسی و فضای آموزشی محروم ترین شهرستان استان است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 692788
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.