به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، علیرضا عاجزی با بیان این مطلب گفت: نمایشگاه امسال با رشد ۳۰ درصدی متراژ واگذاری فضا برای غرفه ها و همچنین حضور پر رنگ تر شرکت های داخلی و خارجی در فضایی به وسعت یکهزار و ۵۰۰ مترمربع برگزار می شود.
وی افزود: شرکت سایپا به همراه زیرمجموعه خود از جمله پارس خودرو، زامیاد، سایپا دیزل، مگاموتور، همچنین شرکت های نگین خودرو و مدیران خودرو نمایندگان خودروهای رنو و سیتروئن فرانسه و چانگان چین و مجتمع ماموت حاضرند.
وی اضافه کرد: اهداف اصلی و کلان برگزاری این نمایشگاه، معرفی آخرین دستاوردهای صنعت خودروسازی کشور، ایجاد فضای رقابت بیشتر بین تولیدکنندگان و معرفی محصولات جدید با رویکرد اشتغالزایی است.
مجری دومین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته آذربایجان غربی تصریح کرد: سال گذشته بیش از ۹۸ هزار نفر از نخستین دوره این نمایشگاه بازدید کردند و افزایش تعداد بازدیدکنندگان به بیش از یکصد هزار نفر در این دوره پیش بینی می شود.
عاجزی با اشاره به ظرفیت های ویژه آذربایجان غربی به خصوص ارتباط مستقیم و غیرمستقیم با چهار کشور همسایه و وجود منطقه آزاد ماکو، گفت: این استان می تواند محلی برای استقرار سایت های جدید تولید یا مونتاژ خودرو در کشور باشد.

وی افزود: مدیرعامل سایپا هم که قرار بود در نمایشگاه امسال حضور پیدا کنند، احتمالا در روزهای پایانی در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 692283
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.