رییس مرکز فوریتهای پزشکی سلماس گفت: حادثه دلخراش واژگونی سواری پرشیا در محور سلماس-ارومیه یک کشته و 5زخمی برجای گذاشت.

عمار فرید در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی، با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت 21:11دقیقه شامگاه به دنبال اعلام واژگونی یک دستگاه سواری پرشیا در 7 کیلومتری محور سلماس ارومیه بالاتر از روستای گولان، نیروهای امدادی فوریت های پزشکی و هلال احمر سلماس به محل حادثه اعزام می شوند.

فرید خاطرنشان کرد: در این حادثه دلخراش متاسفانه یک نفر خانم سرنشین خودروی پرشیا به علت پرت شدن به بیرون از خودرو در دم فوت کرده و 5 نفر سرنشین دیگر این خودرو نیز مصدوم شده بودند که توسط نیروهای فوریتهای پزشکی و هلال احمر سلماس به بیمارستان خاتم الانبیای سلماس انتقال داده شدند.

رییس مرکز فوریتهای پزشکی شهرستان سلماس در خصوص علت احتمالی این سانحه رانندگی دلخراش اذعان کرد: علت دقیق حادثه توسط عوامل پلیس راه در دست بررسی است ولی سرعت غیر مجاز و ظاهرا نقص فنی خودرو از علل احتمالی این حادثه تلخ بوده است.

وی در توصیه ای به رانندگان باتوجه به شروع سفرهای تابستانی هموطنان خاطرنشان کرد: از رانندگان عزیز تقاضا داریم با رعایت سرعت مطمئنه حین رانندگی و بستن کمربند ایمنی و نیز توجه به تابلوهای راهنمایی و رانندگی و رعایت اصول رانندگی در شب، از وقوع چنین حوادثی جلوگیری کنند.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.