به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان خطاب به مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی مختلف با بیان اینکه حجاب باید یک دغدغه اصلی و مهم باشد، افزود: در برخی از موارد تمامی رفتارهای کارمندان از سر وقت آمدن یا دیر آمدن گرفته تا صحبت کردن آنان پشت سر رئیس سازمان توسط مدیر مجموعه رصد می شود اما هیچگاه به مقوله حجاب اهمیت داده نمی شود.
وی اظهار کرد: مقوله حجاب باید به یکی از دغدغه های اصلی در نهادهای مختلف تبدیل شود و زمانیکه از استانداری به اداره یا سازمانی برای بازرسی می روند، باید حجاب را مورد ارزیابی قرار دهند.
امام جمعه ارومیه با بیان اینکه دشمن از حجاب می ترسد و به همین علت آن را مورد هجمه قرار داده است، گفت: دشمنان با ترفندهای مختلف تلاش می کنند تا جامعه را به سمت بی حجابی و بی عفتی سوق داده و بی دینی و بی بند و باری را در جامعه رواج دهند.
حجت الاسلام و المسلمین قریشی با تاکید بر اینکه با وجود هجمه های مختلف حجاب و عفاف همچنان در جامعه حفظ شده است، ادامه داد: با گفتمان سازی می توان فرهنگ حجاب را بیش از پیش اشاعه داد.
به گزارش ایرنا، جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در روز جاری با حضور مدیران برخی از دستگاههای اجرایی و اعضای جلسه در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد.
8135/ 3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.