کارشناس تکنولوژی و گروه های آموزشی متوسطه آموزش و پرورش سلماس گفت: اداره آموزش و پرورش سلماس موفق به کسب 18 رتبه برتر در ارزیابی عملکرد گروه های آموزشی متوسطه سطح آذربایجان غربی شد.

ایرج افراسیابی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی، با اعلام این خبر اظهار کرد: نتایج عملکرد گروه های آموزشی در سطح استان آذربایجان غربی در سال تحصیلی 96- 95 از طرف اداره کل آموزش و پرورش استان اعلام شد .

افراسیابی افزود: بر این اساس کارشناسی تکنولوژی و گروه های آموزشی متوسطه سلماس توانسته است با همکاری و تعامل مدارس و مدیران و دبیران محترم و جدیّت سرگروه های آموزشی در مجموع 18 رتبه برتر استانی را از آن خود کند .

وی بیان کرد: در دوره متوسطه اول رتبه اول استانی توسط گروههای آموزشی کار و فناوری، مطالعات اجتماعی و زبان انگلیسی ، رتبه دوم استانی توسط گروه آموزشی دینی و قرآن و رتبه سوم استانی توسط گروه های آموزشی علوم تجربی و عربی سلماس کسب شده است.

افراسیابی تصریح کرد: در دوره متوسطه دوم نیز گروه های روان شناسی، ریاضی و علوم اجتماعی رتبه اول استانی و نیز گروه های اقتصاد و فلسفه و منطق رتبه دوم استانی را کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: در دوره فنی و کاردانش : نیز رتبه اول استانی به گروه های آموزشی حسابداری ، ساخت و تولید و مکانیک خودرو ، رتبه دوم استانی به گروه های صنایع چوب، کامپیوتر و عمران و معماری و نیز رتبه سوم استانی به گروه های  بهداشت و ایمنی کار شهرستان سلماس اختصاص یافت.

کارشناس تکنولوژی و گروه های آموزشی متوسطه آموزش و پرورش سلماس  تنظیم برنامه عملیاتی، پاسخگویی به مکاتبات، مشارکت فعال و حداکثری در جشنواره ها، فراخوان ها و آزمون های آنلاین، طراحی سوالات استاندارد، نوشتن طرح درس، تشکیل جلسات و کارگاه های تخصصی، نظارت بالینی و آموزشی بر مدارس و ... را از عمده فعالیت های مدنظر گروه های آموزشی در ارزیابی عملکرد برشمرد .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.