به گزارش ایرنا، عزیز میرزایی روز یکشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر خوی افزود: مقبره شمس تبریزی، مجموعه تاریخی بازار خوی، مساجد تاریخی مطلب خان، ملاحسن و سیدالشهدا و ساختمان قدیمی شهرداری از جمله بناهای مورد توجه گردشگران در این مدت بوده است.
وی همچنین به میزان بازدیدکنندگان نوروزی از جاذبه های گردشگری خوی اشاره کرد و ادامه داد: در ایام نوروز 106 هزار نفر از جاذبه های مختلف گردشگری و تاریخی خوی بازدید کرده بودند.
وی ادامه داد: بارگاه شمس تبریزی با 33 هزار نفر، بیشترین بازدید را در ایام نوروز داشته که امیدواریم در تابستان امسال نیز این امر تکرار شود.
علی محمدی ایروانلو سرپرست فرمانداری خوی نیز در این جلسه گفت: ساماندهی محوطه مسجد بین راهی سه راهی ایواوغلی به بازرگان، نصب تابلوهای راهنمای گردشگری و ایجاد سرویس های بهداشتی در نقاط مختلف شهر خوی باید در اولویت برنامه های ستاد سفر شهرستان قرار گیرد.
به گزارش ایرنا، وجود بارگاه شمس تبریزی و آثاری همچون بازارتاریخی، مسجد مطلب خان و پل هوایی و پل خاتون و دیگر آثار تاریخی و طبیعی شهرستان خوی، بهانه حضور و بازدید گردشگران داخلی و خارجی از این شهر با سابقه تاریخی و قدیمی شده است.
7133/2093**خبرنگار: سعید فرجی**منتشر کننده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.