مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت : از 130 نفر از ورزشکاران و هیئت های برتر ورزشی استان در مراسمی تقدیر به عمل می آید.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی در نشست خبری که در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد عبدالله چمن گلی اظهار کرد:در مراسمی که عصر روز پنج شنبه مورخه 15 تیر ماه برگزار می شود از 130 ورزشکار و هیئت های ورزشی برتر تجلیل می شود.

وی در مورد برنامه های این سازمان در ماه های آتی بیان کرد: از 20 ام لغایت 30 ام تیر ماه اردو تیم ملی کبدی به همراه تیم ملی سریلانکا در ارومیه برگزار می شوند.

چمن گلی افزود: اولین جشنواره بیلیارد کشور نیز نخستین بار از 30ام تیر به مدت 10 روز در ارومیه برگزار می شود و همچنین طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مسابقات آسیایی بیلیارد که با حضور 17 کشور آسیایی در ارومیه برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: جام وحدت و دوستی در رشته کاراته با حضور رئیس کنفدراسیون جهانی کاراته جهان در مرداد ماه در استان برگزار می شود.

چمن گلی در خصوص برگزاری مسابقات اسکواش در استان تصریح کرد: در ماه های آتی مسابقات جایزه بزرگ اسکواش در ارومیه و هم چنین مسابقات کشوری این رشته در شهر میاندوآب برگزار می شود.

وی در خصوص تجلیل از خانواده شهیدان ورزش استان اظهارکرد: طی مراسمی از خانواده این شهیدان بزرگوار تجلیل به عمل آورده و همچنین از کتاب شهدای ورزشکار نیز در این مراسم رونمایی خواهد شد.

چمن گلی هم از برگزاری همایش های ورزش های همگانی در شهرستان های استان خبر داد و گفت: به زودی شاهد همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با حضور حداقل 100 هزار نفر در ارومیه برگزار می شود و همچنین شاهد برگزاری همایش کوهنوردی در شهر نقده و همایش بزرگ دوچرخه سواری در میاندوآب خواهیم بود.

وی با علام این که به عنوان رئیس کنفدراسیون آسیایی رشته بودو منصوب شده افزود: رشته ورزشی بودو، ترکیبی از چند رشته رزمی بوده که اولین کنگره این رشته ورزشی مهر ماه امسال با حضور 85 کشور در ارومیه برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با بیان این که امسال سال خوبی در زمینه عمرانی برای این سازمان است گفت: بودجه استانی این سازمان افزایش یافته، بنابراین در حدود 90 درصد عمرانی این سازمان در استان امسال به اتمام می رسند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.