در پی شهادت ناجوانمردانه مصطفی فردوسی به دست اشرار و منافقین در پلدشت، حجت الاسلام و المسلمین ایوب رنجبری و عین اله شریفپور و شاهین علیزاده در پیامهایی جدا گانه ضمن محکوم کردن این حرکت تروریستی خواستار دستگیری هر په زودتر عاملین این حادثه شدند.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، پیام تسلیت امام جمعه شهرستان ماکو و نماینده مردم شهرستانهای ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ماکو در پی شهادت مصطفی فردوسی در پلدشت به شرح ذیل میباشد...
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی: ‍خواهان دستگیری و مجازات هر چه سریع تر عاملان این ترور کوردلانه هستیم.  خبر تاسف بار و جانگداز ترور  مصطفی فردوسی بسیجی تلاشگر  و خدمتگزار، خبری جانکاه  برای حوزه انتخابیه اینجانب بود.  این اقدام سخیف ضد انقلاب جنایتکار  در منطقه  آنقدر بی‌شرمانه و مغرضانه صورت گرفت، که  بیش از پیش چهره کریه دشمنان قسم خورده انقلاب را آشکارکرد. 
دشمنان کوردل و مدعیان دروغین آزادی و حقوق بشر زمانی که دیدند هیچیک از اهداف خصمانه شان برضد کشورمان کارساز نیست با عصبانیت دست به ترور فرزندان این مرز و بوم می‌زنند ، دشمنان غافل از این هستند که در پای هر قطره خون شهدای انقلاب درختی تنومند رشد خواهد کرد.
اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت بسیجی سرافراز مصطفی فردوسی به پیشگاه مقام معظم رهبری، خانواده محترم و داغدار آن شهید بزرگوار ، ضمن محکومیت این اقدام کریه تروریستی بر ادامه استوار و راسخ راه آن شهید تا دستیابی به آرمانهای بلند انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها تاکید نموده و از مسئولان امنیتی و انتظامی  خواهان دستگیری و مجازات هر چه سریع تر عاملان این ترور کوردلانه هستیم.
حاج عین اله شریف پور نماینده مردم شریف شهرستانهای ماکو چالدران شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی.
‍ امام جمعه ماکو: شهادت هنر مردان خداست  شهادت هنر مردان خداست که خداوند متعال از میان برگزیدگان خویش برای معطر ساختن عرش الهی انتخاب می نماید . 
مطلع شدم یکی از رزمندگان اسلام ، بسیجی دلاور جناب اقای مصطفی فردوسی در روستای ذاکرلو  توسط ایادی استکبار و ضد انقلاب  به صورت مظلومانه به شهادت رسیده وبه وصال معبود خویش نائل امدند. 
ضمن محکومیت این جنایت تروریستی،  شهادت این رزمنده مجاهد را به پیشگاه حضرت ولیعصر روحی له الفدا ،  مقام معظم رهبری ، خانواده محترم شهید والا مقام وهمرزمان وفرماندهان ایشان در سپاه پاسداران تبریک وتسلیت عرض می نمایم .
ایوب رنجبری _ امام جمعه شهرستان ماکو
شاهین علیزاده فرماندار شهرستان ماکو: مرزداری و پاسداری از این آب و خاک، شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا بخشیده است. عزت،‌ استقلال و سرزمین ایران عزیز همواره مورد طمع بدخواهان و دشمنان بوده و مرزداری و پاسداری از این آب و خاک، شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا بخشیده است. دریافت خبر شهادت بسیجی دلاور " مصطفی فردوسی " در روستای ذاکرلو موجب  تأثر و تالم قلبی اینجاب گردید . شهادت این مرزبان غیور یک بار دیگر اوج بزدلی دشمنان کوردل ملت بزرگ ایران  را به جهانیان نشان داد. این حادثه دردناک، ضد اسلامی و ضد انسانی دل های مردم این خطه از میهن اسلامی را در برابر توطئه های دشمنان به هم نزدیک تر و ایستادگی و مقاومت در برابر چنین حرکات شکست خورده و مذبوحانه عوامل ضد انقلاب را بیشتر خواهد کرد. بی شک این حرکت بزدلانه عوام استکبار و ضد انقلاب با رشادت و از جان گذشتگی پاسداران و همرزمان این شهید بزرگوار بی جواب نخواهد ماند و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ قاطعی را دربافت خواهند کرد.    اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت بسیجی دلاور " مصطفی فردوسی "  این مدافع دین، عزت و ناموس کشور به محضر رهبری فرزانه انقلاب (مدظله العالی)،خانواده معظم شهید بزرگوار ، مردم شهید پرور شهرستان پلدشت ، فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان پلدشت ،  پاسداران ، بسیجیان جان برکف ،از خداوند سبحان برای این شهید گرانقدر و تمامی شهدای انقلاب اسلامی بهشت برین و برای خانواده  داغدار این عزیز صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم. 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.