علی پیام روز شنبه در جلسه پی گیری مشکلات ایثارگران مهاباد، اظهار کرد: همچنان شاهد فداکاری ایثارگران و خانواده های شهدا هستیم و آرامش کشور در سایه بردباری و زحمات آنها است.
وی افزود: بر این اساس همواره تلاش می کنیم خانواده شهدا کمترین مشکلات را داشته باشند چون که جانفشانی های عزیران آنها به انقلاب دوام بخشیده و عزت داده است.
پیام یادآور شد: روحیه جهاد و شهادت در کشوری وجود نداشته باشد دشمن به آن کشور طمع خواهد کرد، بالاترین نعمت وجود امنیت است که خانواده های شهدا و ایثارگران آن را به کشور هدیه کردند.
معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مهاباد نیز در این جلسه گفت: شهید در فرهنگ اسلامی همیشه زنده است، ما باید همواره تلاش کنیم که پیام آنان را که جان خود را فدا کرده اند در جامعه متجلی کنیم.
ایرج شجاعی افزود: بر این اساس به هر ترتیب که شده باید امور مربوط به شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان تسهیل شود و کرامت آنان و خانواده هایشان را حفظ کنیم چون به فرموده مقام معظم رهبری هر کسی در امور مربوط به شهدا و ایثارگران کوتاهی و کارشکنی کند، خائن به نظام است.
وی بیان کرد: وقتی در جامعه ارزش و قدر ایثارگران دانسته شود، ایثارگران دیگری برای حفظ و حراست از نظام جمهوری اسلامی ایران پرورش خواهند یافت و امنیت جامعه تأمین خواهد شد.
وی ابرازامیدواری کرد که با برنامه ریزی های صورت گرفته مشکلات پیش روی اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران کاهش یابد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مهاباد نیز در این جلسه گفت: این شهرستان 762 شهید هشت سال دفاع مقدس و 17 شهید منا تقدیم اسلام، ایران و انقلاب کرده و 250 آزاده سرافزار دارد که وفاداری مردم این شهرستان را به کشور نشان می دهد.
ناصر روشنفکر اظهار کرد: امسال تا کنون 190 دیدار با خانواده شهدا در شهرستان مهاباد انجام شده و 40 میلیارد ریال تسهیلات مختلف به آنان اعطا شده است.
وی با بیان اینکه مهاباد 600 بیکار خانواده شهدا دارد، گفت: تلاش می شود تا از راه های مختلف قانونی و آزمون های استخدامی اشتغال برای آنان ایجاد شود.
شهرستان مهاباد با حدود 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
3093**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.