رییس مرکز فوریتهای پزشکی سلماس گفت: حادثه دلخراش تصادف در محور سلماس-خوی دوکشته و 5 زخمی برجای گذاشت.

عمار فرید در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی، با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت 17:36 عصر به دنبال اعلام تصادف شاخ به شاخ دوخودروی پراید و وانت نیسان در محور سلماس خوی 20 متر مانده به پل راه آهن، نیروهای امدادی آتش نشانی، هلال احمر و فوریت های پزشکی سلماس به محل حادثه اعزام می شوند.

فرید خاطرنشان کرد: در این حادثه دلخراش متاسفانه دو نفر سرنشین خودروی پراید در دم فوت کرده و یک نفر راننده وانت نیسان و یک کودک 12ساله دو سرنشین دیگر پراید زخمی شده بودند که توسط نیروهای فوریتهای پزشکی و هلال احمر خوی و سلماس به بیمارستانهای خاتم الانبیای سلماس و قمربنی هاشم خوی انتقال داده شدند.

وی افزود: یک نفر دیگر از مصدومان حادثه هم توسط آمبولانس بیمارستان خوی که از ارومیه به سمت خوی بازمیگشت به مرکز درمانی انتقال داده شده است.

رییس مرکز فوریتهای پزشکی شهرستان سلماس خاطرنشان کرد: متاسفانه به علت اینکه افراد فوت شده در خودروها گیر کرده بودند، نیروهای امدادی هلال احمر و آتش نشانی با استفاده از خودروهای نجات و برش خودرو افراد فوتی را رهاسازی کردند.

فرید در خصوص علت احتمالی این تصادف دلخراش اذعان کرد: سرعت غیرمجاز و انحراف به چپ وانت سایپا علت احتمالی وقوع این تصادف بوده است.

وی در توصیه ای به رانندگان باتوجه به شروع سفرهای تابستانی هم وطنان خاطرنشان کرد: از رانندگان عزیز تقاضا داریم با رعایت سرعت مطمئنه حین رانندگی و توجه به تابلوهای راهنمایی و رانددگی و پرهیز از سبقت های غیرمجاز،‌خاطره خوش سفر را بر خانواده و هم وطنان خود تلخ نکنند.  


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.