ایرج شجاعی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه مبارزه با مواد مخدر شهرستان مهاباد، اظهار کرد: امسال راهپیمایی روز قدس از حساسیت ویژه ای برخوردار است و بار دیگر جواب دندان شکن مردم در این روز موجب ناامیدی دشمنان انقلاب خواهد شد.
وی با بیان اینکه ماهیت نظام اسلامی ایران ماهیت ظلم ستیزی دارد، اضافه کرد: روز قدس اقدام نرمی است که بر ضد دشمنان اسلام و فلسطین انجام می شود و با این اقدام موضوع قدس و مظلومیت فلسطین یادآور می شود.
شجاعی گفت: جمهوری اسلامی ایران مخالف هر گونه ظلم و ستم در دنیا بوده و در روز جهانی قدس مردم این موضوع را فریاد می زنند.
وی با اشاره به حملات ناجوانمردانه و کور تروریستی به مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر امام راحل، بیان کرد: پاسخ محکم سپاه و عملیات موشکی بر ضد تروریست های داعش نشانه اقتدار نظام است که برای پاسخ به حملات تروریستی و حفظ امنیت کشور بوده و بر این اساس هر اقدامی را انجام می دهیم.
فرماندار مهاباد تاکید کرد: در مقابل امنیت خودمان با کسی تعارف نداریم و هر جا لازم باشد مقتدرانه عمل می کنیم، روز جهانی قدس نیز روز نمایش قدرت ماست چون دشمنان قسم خورده ای داریم و با راهپیمایی روز قدس به دشمنان این پیام را می دهیم که همواره ما محکم و استوار هستیم.
شهرستان مهاباد با حدود 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
3093**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.