امام جمعه نقده گفت: حمله موشکی سپاه سیلی محکمی به داعش بود.

حجت الاسلام محمد حیدری زاد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با بیان اینکه حمله موشکی سپاه به گروههای تروریستی داعش اقدامی ملی و فراملی برای حفظ امنیت منطقه بوده است تصریح کرد: این اقدام اخیر برای دولتهایی که منبع اصلی حمایت و پرورش تفکر جریان های تکفیری و تروریستی،از جمله امریکا و صهیونیزم هشداری بزرگ و سیلی محکمی از ایران به داعش است.

وی تصریح کرد:مبارزه ایران با تروریست، راهبرد اصلی نظام بوده که با توجه به پیامدهای خطرناک جریان تروریست بر علیه امنیت و صلح منطقه و بین المللی، ایران همانند کشورهای دیگر در برابر این غاصبین که به عاملان ضد امنیت شناخته شده اند مبارزه کند.

حجت الاسلام حیدری زاد افزود:نظام جمهوری اسلامی ایران تحمل اعمال ریاکارانه ائتلاف بین المللی که به دروغ بحث مبارزه با تروریسم را مطرح کرده درحالی که به تقویت حضور جریان های تکفیری همت می کنند نداشته و این حمله موشکی اقدامی قانونی و راهبردی واقع بینانه از سوی نیروهای سپاه بوده است.

امام جمعه نقده با اشاره به اقرار و حیرت کارشناسان منطقه ای و رژیم منحوس صهیونیسم درمقابل حمله موشکی سپاه به داعش اظهار کرد: سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران با این اقدام به عنوان قدرت جهانی مطرح شده و پیشرفت فناوری دفاعی و موشکی نظام به عنوان واقعیتی در افکار عمومی ثبت شد.

وی با بیان اینکه توانمندی های نظامی و موشکی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران بسیار قدرتمندتر از اقدامات اخیر است خاطر نشان کرد: ایران با قابلیت و ظرفیت نظامی بالای خود در هرجای دنیا قابلیت دفاع از حقوق ملتهای منطقه راداشته و براحتی می تواند جریانهای تکفیری را مورد هدف قرار دهد.

امام جمعه نقده افزود: تروریست ها دربرابر قدرت نظامی ایران درهیچ کجا درامنیت نخواهند بود  و امید است با همت جریان مقاومت اخرین بقایای تروریست از سوریه پاک شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.