امام جمعه ماکو گفت: روز قدس روز احیای اسلام است.

حجت الاسلام ایوب رنجبری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی تصریح کرد: نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان توسط امام خمینی (ره) به عنوان روز قدس یک استراتژی و راهبرد ویژه برای اتحاد مسلمین و احیای اسلام بود.

وی با بیان اینکه روز قدس روز مقابله مستضعفین در برابر مستکبرین و روز همبستگی بین المللی برای نجات فلسطین است افزود: آحاد مردم به شکل بسیج عمومی با حضور در راهپیمایی علاوه بر عمل به وجوب شرعی و ملی خود فریاد حمایت از مظلوم را به گوش جهانخواران می رسانند.

حجت الاسلام رنجبری با بیان اینکه روز قدس، روز شناخت منافق از مسلمان است خاطر نشان کرد: مسلمین با حضور میلیونی خود در روز قدس که نمادی از وحدت است، دوباره این اتحاد و همبستگی را به اجانب و دست نشانده هایشان نشان می دهند.

امام جمعه ماکو با اشاره به اینکه ملت ایران امتی قهرمان و موقعیت شناس هستند اظهار کرد: با گذشت 38 سال از رویش انقلاب و نامگذاری روز قدس به فرمایش امام راحل، هنوز هم ملت ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی، روز قدس را باشکوه تر از سال های قبل برگزار می کنند که این بیانگر پیوند عمیق و ناگسستنی مردم با نظام و رهبری است.

وی تصریح کرد: دشمنان ایران، در هر لحظه به رصد حرکات مردم بخصوص در موقعیت های خاص و مناسبتی مشغولند تا فرصتی برای اعلام خستگی ملت از آرمانهای انقلاب و رهبری و پای کار نبودنشان به دنیا مخابره کنند.

حجت الاسلام رنجبری ضمن ابراز خرسندی و قدردانی از حضور پرشور مردم ایران و آذربایجان غربی در راهپیمایی ها و انتخابات در طول سالهای گذشته افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس و اعلام انزجار از دشمنان غاصب فلسطین، یاس و ناامیدی برای دشمنان به ارمغان می آورد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.