به گزارش ایرنا، سرهنگ علی اکبری روز سه شنبه در جلسه ستاد پشتیبانی از اردوهای طرح هجرت که در فرمانداری ماکو برگزار شد، افزود: هدف از اجرای طرح هجرت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، کارآفرینی، تقویت حس مسئولیت پذیری و محرومیت زدایی است.
وی کسب دانش، بینش و مهارت آموزی در بین جوانان را از دیگر اهداف این طرح برشمرد و اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی ها امسال این اردوها در شهرستان ماکو در بخش های اردوهای جهادی، اقتصاد مقاومتی، صنایع تبدیلی و طرح های محرومیت زدایی اجرا می شود.
وی با بیان اینکه سال گذشته در قالب طرح های محرومیت زدایی 135 طرح با کمک و مساعدت بسیجیان در قالب اردوهای جهادی اجرا شد، اظهار کرد: امسال نیز سپاه ماکو آمادگی دارد در بخش های مختلف کشاورزی، دامداری، منابع طبیعی، بهداشت، محیط زیست، دامپزشکی و عمرانی با ادارات و نهادهای خدمت رسان همکاری لازم را داشته باشد.
حسن محمدزاده معاون سیاسی فرماندار ماکو نیز در این جلسه با تقدیر از فعالیت های ارزنده بسیج سازندگی در مناطق محروم و کمک به ادارات و نهادها افزود: لازم است هرچه سریعتر ادارات شهرستان برنامه و طرح های خود را برای اجرا و همکاری با بسیج سازندگی به سپاه ماکو اعلام کنند.
به گزارش ایرنا، اردوهای طرح هجرت هر ساله با حضور دانش آموزان بسیجی دختر و پسر برای بهسازی، مرمت و زیباسازی مدارس در سطح کشور برگزار می شود که با عث خود سازی دانش آموزان در این اردو ها می شود.
7132/2093**خبرنگار: حمید قاسمی**انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.