به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، رحمان درفشی با اشاره به عملکرد واحد امور اصناف اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان میاندوآب در خرداد ماه ۹۶ اظهار داشت: در این مدت ضمن صدور تعداد ۴۵ پروانه کسب عادی، تعداد ۵۱ فقره پروانه کسب نیز تمدید شد.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر تعداد ۱۹۰ واحد صنفی فاقد پروانه کسب در میاندوآب شناسایی شد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت میاندوآب با اشاره به اینکه در ماه خرداد، از تعداد یک هزار و ۳۸۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح شهر، تعداد ۵۷ مورد پرونده تخلفاتی تشکیل شد گفت: ارزش ریالی پرونده‌ها نیز ۲۶۰ میلیون و ۷۵ هزار ریال بوده که برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی بیان کرد: در حوزه آرد و نان نیز ۴۴۵ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی در سطح شهر انجام شد که تعداد چهار پرونده تخلفاتی به ارزش ریالی پنج میلیون و ۴۲۶ هزار و ۶۰۰ ریال تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

درفشی با اشاره به اینکه میزان سوخت تخصیصی به واحدهای معدنی و صنعتی در ماه خرداد در نفت‌کوره ۷۸ هزار لیتر بوده است افزود: در این رابطه میزان نفت‌گاز نیز ۱۵۳ هزار لیتر و نفت سفید ۶۰۰ لیتر بوده است.

وی با بیان میزان استخراج معادن فعال در ماه اخیر اظهار داشت: در ماه خرداد میزان استخراج معادن فعال این شهرستان به ۶۷۶ تن رسید.

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 680023
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.