به گزارش ایرنا، مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد روز دوشنبه با اعلام این خبر گفت: تعداد پنج دستگاه دیالیز پیشرفته به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد تحویل داده شد.
سامرند مرزنگ افزود: با هدف به روز کردن دستگاه های دیالیز این مرکز و افزایش رضایتمندی بیماران بخش دیالیز دستگاه های جدید تحویل بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد شد.
وی اظهار کرد: برای خرید این دستگاه ها یک میلیارد و 780 میلیون ریال توسط هیات امنای ارزی و از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی هزینه شده است .
مرزنگ گفت: بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد با ظرفیت پذیرش روزانه 45 نفر بیمار و زیر نظر متخصصان داخلی در حال فعالیت است که این بیماران نسبت به سال های گذشته 35 درصد افزایش یافته است.
وی افزود: مهمترین مسئله برای بخش دیالیز این مرکز کمبود فضای فیزیکی با وجود حجم بالای بیماران می باشد که برخی مواقع تا پاسی از شب همکاران و بیماران در بخش دیالیز حضور دارند و این عمل باعث افزایش استهلاک دستگاه های دیالیز می شود.
مرزنگ اظهار کرد: بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد قدمتی بیش از 30 سال دارد که در حال حاضر با داشتن 18 دستگاه دیالیز و 9 پرستار در سه نوبت صبح، عصر و شب به بیماران دیالیزی خدمات ارائه می دهد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
3093**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.