مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی داریوش نصر مدیرکل راه و شهرسازی سابق استان در این مراسم با اشاره به اقدامات انجام شده در دوسال خدمت به اداره مربوطه افزود: تعیین تکلیف نیروهای شرکتی، ایجاد سامانه پرداختی پرسنلی،پرداخت بهنگام پاداشهای رفاهی،بهبود وضعیت راههای استان ازجمله اقدامات اداره کل راه و شهرسازی در حوزه مدیریت نیروهای انسانی بوده است.

وی درخصوص انتقالات انجام شده با راهداری استان تصریح کرد: براساس ادغام دو وزارت راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده ای،554 نفر از پرسنل راه و شهرسازی استان به راهداری منتقل شده اند.

نصر با اشاره به اینکه آذربایجان غربی جز اولین استانهای موفق در ادغام پرسنل در کشور بوده است گفت: هیچ پرسنل اداری در راه و شهرسازی استان بلاتکلیف نیست و سازماندهی شده اند.

مدیرکل سابق راه و شهرسازی آذربایجان غربی با بیان اینکه پرداختی حقوق کارکنان اداره مربوطه تا 70 درصد افزایش یافته است اظهار کرد: با احتساب راهداری استان 452 میلیارد تومان بدهی در سامانه ثبت شده که از این میزان 350 میلیارد ان پرداخت شده  است.

وی یادآورشد: یک هزار و 387 قرارداد امضاشده  که از این تعداد 280 قرارداد نیمه تمام مانده که با مدیریت مناسب تعیین تکلیف می شوند.

نصر با اشاره به اینکه راه و شهرسازی آذربایجان غربی از رتبه 32 کشوری در بخش املاک به رتبه 8 کشوری طی 10 ماه ارتقا یافته است افزود: امید است با برنامه ریزی های مدون به رتبه نخست کشوری در سال 96 برسیم.

وی با اشاره به اینکه برخی از مساکن مهر استان بدلیل نبود متقاضی وپیشرفت فیزیکی کم از رده خارج شده اند خاطر نشان کرد: مسکن مهر13 شهرستان آذربایجان غربی از 17 شهرستان به اتمام رسیده که مابقی نیز تا پایان سال تعیین تکلیف می شوند.

نصر به آخرین وضعیت تکمیل ساختمان بیمارستان‌های نیمه تمام استان اشاره کرد و گفت: بیمارستان تکاب درمرحله نصب انشعابات بوده و بیمارستان خوی در شهریور ماه افتتاح می شود.

به گزارش ایسنا، در این مراسم داریوش نصر تودیع و ابراهیم مبارک قدم معرفی شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.