اسعد خضری روز پنجشنبه در نشست برنامه ریزی برای برگزاری روز جهانی قدس در اشنویه اظهار کرد: شرایط در خاورمیانه و کشورهای حوزه خلیج فارس و سایر موارد منطقه ای و بین المللی بسیار حساس است دشمنان ایران همواره در کوشش و تلاش برای ضربه زدن به نظام هستند که البته همواره شکست خورده اند.
وی بیان کرد: با توجه به سفر اخیر رئیس جمهوری امریکا به عربستان و سخنان ننگین مسئولان عربستان برنامه هایی را برای ضربه زدن به ایران تدارک دیدند و این حملات تروریستی و تیم های تروریستی از نتایج این سفر بود.
خضری اظهار کرد: وحدت و یکپارچگی ایران بعد از این حملات مذبوحانه و سطح پائین بیش از پیش شد و ملت ایران به همه جهان نشان دادند که در همه صحنه ها در کنار هم و با قدرت حضور دارند.
وی همچنین با بیان اینکه مردم بار دیگر این حضور و اتحاد را در روز جهانی قدس نشان خواهند داد، افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس همیشه با عظمت و بسیار باشکوه برگزار شده و امسال نیز با همان قدرت و صلابت برگزار می شود.
خضری همچنین با اشاره به اهمیت معنوی رمضان گفت: ماه مبارک رمضان ماه خودسازی و ماه بازگشت به خود است، هر لحظه و هر عبادت فرصتی برای رسیدن به تعالی و اطاعت از دستورات خداوند است.
شهرستان اشنویه در آذربایجان غربی واقع شده و بیش از 70 هزار نفر جمعیت دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
3093**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.