رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب روز پنجشنبه با تائید این خبر و در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در پی کسب اطلاع از طریق سامانه 125 مبنی بر غرق شدن یک پیرمرد در زرینه رود، ماموران این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.
یادگار لندنیان افزود: پیرمرد غرق شده که 'محمدعلی واحدی' نام دارد در روبروی پارک ملت قصد عبور از رودخانه زرینه رود را داشت که در رودخانه سقوط کرده و در رودخانه غرق شد.
وی اظهار کرد: جسد فرد جان باخته، توسط امدادگران آتش نشانی از آب بیرون کشیده شد.
لندنیان گفت: نبود قایق نجات و لباس غواصی یکی از مشکلات اصلی این سازمان است که به علت محدودیت مالی از تامین آن در مضیقه قرار داریم و به رغم این که بارها از مسئولان آن را پیگیری کرده ایم منتج به نتیجه نشده و امید است از این پس نیز در این خصوص از ما حمایت کنند.
رئیس سازمان آتش نشانی میاندوآب به شهروندان توصیه کرد با توجه به فرا رسیدن فصل شنا، شهروندان از شنا در رودخانه ها به ویژه مناطق شنا ممنوع خودداری کنند.
به گزارش ایرنا، رودخانه زرینه رود طولانی ترین رود آذربایجان غربی است که از کوههای استان کردستان سرچشمه گرفته و پس از گذشتن از شهرستان های شاهین دژ، بوکان و میاندوآب به دریاچه ارومیه می ریزد.
طول این رودخانه 300 کیلومتر بوده و با حوزه آبریز بیش از یک هزار و 100 کیلومتر مربع بخشی از آب دریاچه ارومیه را تامین می کند.
‍ شهرستان میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی واقع است و بیش از 277 هزار نفر جمعیت دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
3093 ** انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.