علیرضا رادفر روز چهارشنبه در جلسه ستاد هماهنگی راهیان نور آذربایجان غربی افزود: اردوهای راهیان نور به عنوان یک عملیات فرهنگی تلقی می شود و جوانان اقوام مختلف با حضور در این اردوها و در کنار هم همگرایی را تجربه می کنند.
وی اضافه کرد: فرزندان ایران اسلامی سال ها پیش نیز با این همگرایی در کنار هم از مرز و بوم دفاع کردند و با ایثار و از خود گذشتگی افتخارآفرینی ها داشته اند.
وی بیان کرد: ایران اسلامی هرگز کشور جنگ طلب متخاصمی نبوده و در برابر هر تعرضی که به کشور شده همواره در مقام دفاع از کیان خود برآمده است.
وی اظهار کرد: تمام تلاش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راستای صلح طلبی و تقویت ارتباط با سایر کشورها بوده اما همواره شاهد تداوم دشمنی دشمنان در راستای تضعیف نظام اسلامی بوده ایم.
رادفر با بیان اینکه ایران اسلامی در پی حفظ ارزش های اسلامی است، گفت: دشمنی دشمنان با ایران اسلامی در نتیجه تضاد منافع است که با جامعه استکباری وجود دارد.
وی حفظ روحیه ایثار برای کشور را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: کاروان های راهیان نور بهترین راهکار در راستای حفظ این روحیه است.
وی گفت: موضوع دفاع مقدس را نباید با نگاه سیاسی نگریست بلکه دفاع مقدس را باید به عنوان یک منفعت ملی دید که متعلق به همه اقشار ملت است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی بیان کرد: نگاه به شهدا نباید سیاسی باشد چرا که نگاه ها و سلایق مختلفی در این باره در کشور وجود دارد.
رادفر همچنین به هفت تیرماه سالروز بمباران شیمیایی سردشت اشاره کرد و از مسئولان خواست تا همکاری های لازم را برای برگزاری بهتر مراسم این روز در استان انجام دهند.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی با دارابودن 12 هزار شهید و چندین منطقه عملیاتی سالانه میزبان 200 هزار نفر از زائران راهیان نور است.
7125/2093 **خبرنگار : طاهره نوید آرین ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.