به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، فخرالدین معصوم زاده در نشست با خبرنگاران خواستار ثبت نام مالکان تاکسی فرسوده درون شهری در سامانه نوسازی شد و گفت: با تـوجه به فرصـت باقی مانده تسهیلات ویژه تا پایان شهریور ۹6 ، رانندگان تاکسی فرسوده که تا به حال اقدامی نکرده اند، سریعاً جهت ثبت نام در سامانه نوسـازی از طریق دفاتر پیشخوان دولـت اقـدام نمایند.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه این طرح چندین مرحله تمدید شده، این آخرین مهلتی است که به مالکان این خودروها داده شده است تا ماشین شان را تعویض نمایند، در غیر این صورت اجازه تردد به تاکسی های آنها درسطح شهرداده نمی شود و در صورت تردد توسط پلیس راهوراعمال قانون می شوند.
معصوم زاده با تأکید بر اینکه این سازمان عزم جدی برای نوسازی ناوگان خود در سال جاری دارد، گفت: تاکنون 500 تاکسی ناوگان تاکسیرانی ارومیه نوسازی شده اند و آن دسته ازخودروهای مشمول طرح، که موفق به نوسازی نشده اند انتظار می رود مالکان آنها هرچه زودتر نسبت به این امر اقدام کنند.
وی ابراز امیدواری کرد در مهلت باقیمانده تمامی تاکسی های فرسوده از چرخه حمل ونقل عمومی شهر ارومیه حذف شوند و تاکسی دارانی که به هر دلیل نتوانسته‌اند در این طرح ثبت نام کنند، تا زمان تعیین شده با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت ثبت نام کنند.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ارومیه افزود: در صورت عدم مراجعه و ثبت نام، عواقب بعدی به عهده راننده می باشد

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 673436
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.