مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی قره ضیاءالدین، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی قره کندی، پایگاه سلامت فرهنگیان و درمانگاه تخصصی چهار پروژه در حال اجرای بخش سلامت در شهرستان هستند که مورد بازدید قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا منطقه اذربایجان غربی، مدیر شبکه بهداشت و درمان چایپاره در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: این پروژه ها مربوط به سال 1395 هستند که مرکز خدمات جامع سلامت قره کندی با زیربنای 550 مترمربع و در دو طبقه، پیشرفت فیزیکی 85 درصد و پایگاه سلامت فرهنگیان با زیربنای 285 مترمربع، 55 درصد پیشرفت دارند که امیدواریم و انتظار داریم برای هفته دولت آماده افتتاح و بهره برداری باشند.

مرادخانی گفت: دو پروژه دیگر مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی قره ضیاءالدین و درمانگاه تخصصی به ترتیب در سه طبقه با زیربنای 900 مترمربع بالای 45 درصد و دو طبقه با زیربنای 750 مترمربع، 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان چایپاره ادامه داد: پیرو جلسه ستاد شهرستانی احداث واحدهای بهداشتی و درمانی سال 96 به ریاست معاون فرمانداری شهرستان و حضور اعضای ستاد هماهنگی های لازم در خصوص امتیازات و انشعابات آب، برق، تلفن و گاز این واحدها نیز با حضور مسئولین مربوطه انجام شد که در حال پیگیری از سوی شبکه بهداشت و درمان است.

مرادخانی احداث ساختمان ستادی شبکه بهداشت و درمان، پایگاه سلامت امام علی (ع) و خانه بهداشت قنات میرزاجلیل را سه پروژه سال 1396 نام برد و افزود: اقدامات تعیین یا معرفی و تحویل زمین مورد نیاز برای هر سه پروژه انجام شده و این پروژه ها در مرحله پیمان سپاری هستند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.