حسین زرطلب روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بازیکن شایسته اهل ارومیه با چهار برد و یک شکست توانست مدال برنز مسابقات جام رمضان تنیس را در شهر تهران کسب کند.
وی اضافه کرد: این مسابقات با حضور بیش از 100 نفر از ورزشکاران کشور از هفته اول رمضان در تهران شروع شد و هفته دوم آن در رده 16 سال با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
به گزارش ایرنا، بیش از این نیز کیا کهنمویی، تنیسور این استان در مسابقات تنیس قهرمانی شمالغرب کشور بر سکوی قهرمانی ایستاد.
کیا کهنمویی مقام سومی دوبل مسابقات جونیورز بین المللی ITF اصفهان را در هفته اول اردیبهشت کسب کرده بود؛ در این دوره از مسابقات 40 تنیسور از کشورهای افغانستان٬ آذربایجان٬ بحرین٬ بلغارستان٬ کانادا٬ مصر٬ هند٬ عراق٬ عربستان٬ کویت٬ مالزی٬ عمان٬ پاکستان٬ رومانی٬ سوریه٬ تاجیکستان٬ ترکیه و امارات و 113 شرکت کننده از ایران در 2 بخش دختران و پسران حضور داشتند.
شهریور ماه سال 95 شمسی مسابقات تنیس بین المللی دختران و پسران جوانان زیر نظر فدراسیون جهانی تنیس و به میزبانی هیات تنیس آذربایجان غربی در میادین تنیس مجموعه ورزشی شهید باکری ارومیه از 13 تا 20 شهریور ماه جاری برگزار شد.
همچنین تیم جوانان پسر آذربایجان غربی اوایل شهریور ماه سال 95 مقام نایب قهرمانی بخش انفرادی و تیمی مسابقات کشور را به دست آوردند.
8135/ 3072 ** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.