مدیرکل اموزش و پرورش آذربایجان غربی از میزبانی استان در ۳۴دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر در تیرماه امسال خبرداد.
به گزارش ایسنا منطقه اذربایجان غربی فریدون سید مصطفوی در جلسه شورای عالی  هماهنگی مسابقات تصریح کرد: این دوره مسابقات با حضور بیش از ۱۷۰۰نفر ورزشکارو عوامل فنی و اجرایی در دو مقطع ابتدایی و متوسطه در ۳رشته شطرنج،بدمینتون و تنیس روی میز در تیرماه امسال در آذربایجان غربی برگزار می شود.
وی درخصوص زمان برگزاری مسابقات دانش آموزی پسر افزود: رقابت در مقطع ابتدایی از ۱۵لغایت ۲۱تیر و در مقطع متوسطه از۲۱لغایت ۲۷تیر  آغاز می شود.
سید مصطفوی با بیان اینکه اذربایجان غربی در تیرماه امسال میزبان یک هزار و ۶۸۰ ورزشکار و عوامل اجرایی در ۳۴مسابقات ورزشی دانش آموزی خواهد بود خاطر نشان کرد: ۹۶۰ورزشکار دانش آموز، ۱۹۲مربی،۱۴۴سرپرست تیم های ورزشی،۲۰۰داور رسمی و بین المللی در آذربایجان غربی در مسابقات ورزشی حضور می یابند.
مدیرکل اموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ۱۰۳ نفر عوامل اجرایی به همراه ۱۵فدراسیون ورزشی در ۳۴دوره مسابقات ورزشی دانش آموزی شرکت می کنند.
وی با بیان اینکه در طول سال تحصیلی استعدادیابی از دانش آموزان انجام شده است اظهار کرد: جامعه ورزشی کشور و بخشی از کشورهای همسایه به این رقابت مهم برای جذب در تیم ملی امید بسته اند.
سیدمصطفوی با اشاره به اینکه مراسم افتتاحیه مسابقات ورزشی مذکور در روزهای ۱۶و ۲۱ در سالن ۲هزار نفری خانه جوان ارومیه برگزار می شود تصریح کرد: مسابقات در سالن شهید رجایی و دانشکده قاضی طباطبایی انجام خواهد شد.
سیدمصطفوی  استفاده از ظرفیت استان در معرفی به میهمانان در مسابقات ورزشی پیش رو را بسیار مهم دانست و افزود: با معرفی فرهنگ و جاذبه های اذربایجان غربی  بخصوص دریاچه ارومیه باید از ظرفیت بالقوه استان به نحوه احسن با همکاری دستگاههای اجرایی  استفاده بهینه شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.