به گزارش ایرنا، ایرج ثقفی روز یکشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به عزم جدی دولت برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی گفت: تزریق سرمایه در گردش و تامین مواد اولیه ارزان و مناسب برای این واحدها باید از سوی دستگاه های اجرایی و بانک ها مورد توجه قرار گیرد.
ایرج ثقفی افزود: افزایش تولید و اشتغال در شهرستان تکاب نیازمند وجود امنیت سرمایه گذاری، همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی با بانک ها است.
وی بیان کرد: دستگاه های اجرایی زیرساخت های لازم برای افزایش سرمایه گذاری در شهرستان تکاب را فراهم کرده و قوانین دست و پاگیر فراروی تولید و اشتغال را تسهیل کنند.
ثقفی اظهار کرد: دستگاه های اجرایی مربوطه برای بهره برداری و آغاز به کار واحدهای تولیدی در حال ساخت و همچنین فعالیت واحدهای تولیدی راکد تلاش کنند.
وی گفت: هم اینک 13 واحد تولیدی فعال،6 واحد در حال ساخت و 5 واحد تولیدی راکد در شهرک صنعتی تکاب مستقر است.
فرماندار تکاب با اشاره به میزان بی کاری در این شهرستان افزود: هم اینک بیش از 2 هزار نفر در معادن و کارخانه های طلا و سنگ در تکاب به صورت مستقیم مشغول به کار هستند.
ثقفی ادامه داد: تسهیل و رفع موانع فعالیت معادن و واحدهای صنعتی و معدنی از جمله راه اندازی کارگاه های طلا و جواهرسازی و صنایع وابسته به معادن طلا و سنگ بستر مناسبی برای رفع بی کاری و ایجاد اشتغال در تکاب به شمار می رود.
وی گفت: برای تسهیل تولید و اشتغال در تکاب کارگروه حل اختلاف و رسیدگی به مشکلات معادن واحدهای تولیدی و صنعتی تشکیل شده است.
به گزارش ایرنا، در این جلسه فعالان اقتصادی و مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان تکاب به بیان مشکلات و موانع توسعه و پیشرفت این واحدها پرداختند.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7514/3093**خبرنگار: امیر خالق نژاد **انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.