به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، جزئیات آخرین کشفیات و رخدادهای پلیس در ۲۴ ساعت گذشته بشرح زیر است:

در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در بوکان رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت که با انجام اقدامات اطلاعاتی سارقان شناسایی و مخفیگاه آنان بصورت نامحسوس تحت نظر پلیس قرار گرفت که در نهایت شب گذشته در حین سرقت، دو نفر دستگیر شدند ، متهمان در بازجویی های پلیسی به ۱۴ فقره سرقت اعتراف کرده و از مخفیگاه آنان مقداری اموال مسروقه به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد .

در پی کسب خبری مبنی بر حمل کالای قاچاق بوسیله یک دستگاه سایپا در محور چالدران - دشتک رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت که با انجام اقدامات اطلاعاتی خودروی مدنظر شناسایی و در بازرسی از آن تعداد ۱۲۹ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار قاچاق در مارک های مختلف کشف شد که برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کالای مکشوفه ۳۷۰ میلیون ریال برآورد شده است ، در این راستا یک نفر متهم دستگیر شد .

ماموران انتظامی نقده حین کنترل خودروهای عبوری در محور نقده - ارومیه به یک دستگاه خودروی سایپا مشکوک و در بازرسی از آن ۱۶۳ قلم انواع لوازم خانگی کشف شد که برابر اعلام کارشناسان امر ارزش کالاهای مکشوفه ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است . در این راستا یک نفر متهم دستگیر شد .

در اثر تصادف بین سواری پژو رو آ و ۳ نفر عابر پیاده در محور سلماس - ارومیه یک نفر عابر پیاده در دم فوت و دو نفر دیگر که به شدت مجروح شده بودند به بیمارستان منتقل شدند که کارشناسان پلیس راه علت تصادف را بی احتیاطی و سرعت غیر مجاز از سوی راننده سواری اعلام کردند .

ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید کلانتری حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سمند که از سمت ارومیه به تبریز در حرکت بود ، مشکوک و آن را توقیف کردند که در بازجویی از آن ، ۶۰۰ ثوب البسه قاچاق کشف شد که بر اساس اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای مکشوفه ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است .

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 671698
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.