معاون صنایع دستی استان آذربایجان غربی برنامه های روز جهانی صنایع دستی را معرفی کرد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، افسانه رنجبر قاسمی در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت : استان آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور برنامه های متنوعی را برای اجرا در روز جهانی صنایع دستی تدارک دیده است.

وی تصریح کرد: یکی از اصلی ترین برنامه های استان معرفی صنایع دستی بعنوان صنعتی اشتغال زا ، هویت زا و ارز آور است که در تبلیغات محیطی و ارتباطات رسانه ای مد نظر قرار گرفته است.

رنجبر با اشاره به استقبال مردمی از نمایشگاه های صنایع دستی افزود: امسال نیز سعی کردیم با همکاری شهرداری و بخش خصوصی شهرهای مهاباد و بوکان بازارچه و نمایشگاه رمضان با حضور هنرمندان صنایع دستی برپا نمائیم.

معاون صنایع دستی استان اضافه کرد : غرفه صنایع دستی در حمام تاریخی میرزارسول و هم چنین بازارچه های صنایع دستی در میدان مادر مهاباد برپا شده و در بوکان نیز نمایشگاهی در محل غرفه های کتاب خوانی شهرداری این شهرستان برپا شده که مطمئناً با استقبال خوبی روبرو خواهد شد.

رنجبر ادامه داد : در ارومیه نیز نمایشگاهی در محل معاونت صنایع دستی استان واقع در خیابان امام افتتاح خواهد شد که در این نمایشگاه نیز سعی شده از بهترین آثار هنرمندان ارومیه و استان آثار با ارزشی را به معرض نمایش عموم قرار دهیم.

وی هم چنین اظهار کرد : بازدید از چند کارگاه صنایع دستی بهمراه مدیرکل و مسئولین استان و عیادت از یکی از هنرمندان پیشکسوت استان از دیگر برنامه های این معاونت بمناسبت روز جهانی صنایع دستی می باشد.

به گزارش ایسنا، مراسم بزرگداشت روز جهانی صنایع دستی امسال با شعار صنایع دستی اشتغال زا ، هویت زا و ارز آور همزمان با سراسر کشور در بیستم خرداد برگزار می شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.