به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، نشست گفتگوی جوانان و دانشجویان با استاندار آذربایجان غربی و در حضور جمعی از مسئولین شهری و استانی در فرهنگسرای جوان ارومیه برگزار شد.

ما نسبت به جوانان مسئول هستیم
در این نشست،محمد خزائی مدیر فرهنگسرای جوان ارومیه و مشاور استاندار آذربایجان غربی ضمن تسلیت برای درگذشت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی تهران گفت: حادثه تروریستی تهران نشان داد که ترورها محدود به جان افراد نیست و تروریست ها می خواستند اتفاقات دیگری را هم رقم بزنند.
وی افزود: متاسفانه در این جریان ، بلافاصله عده ای بدنبال تضعیف دولت و دامن زدن به تفرقه بین اقوام پرداختند که این خود یک حرکت ناشایست بود.
وی اضافه کرد: خوشبختانه جوانان خیلی زود از این ۲ حرکت (عمل تروریستی و تفرقه بین اقوام و تضعیف دولت) برئت جستند که این حرکت تکمیل انتخابات ۲۹ اردیبهشت بود.
مشاور استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: فلفسه وجودی این جلسه، دومین جلسه گفتگوی بی واسطه مسئولین و جوانان بصورت روشنگرانه و مستقیم است..
خزایی گفت: ما نسبت به نخبگان و جوانان مسئول هستیم و باید از پیشنهادات و صحبت های آنان استفاده کنیم.

دولت یازدهم پیگیر حل مشکلات جوانان و رفع دغدغه های این قشر در همه ابعاد است

قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی هم گفت: حضور در جمع جوانان و شنیدن سخنان و درد دل آنها شور و نشاط خاصی در بین مسئولان ایجاد می کند.
وی افزود: آذربایجان غربی در برگزاری نشست های تخصصی و صمیمی با جوانان در کشور پیشتاز است و این امر وظیفه مسئولان استان را در راستای رفع دغدغه های قشر جوان جامعه بیشتر می کند.
استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: جوانان نیز باید توجه داشته باشند که استانداری، نهاد اجرایی نیست و مشکلات این قشر باید در ادارات مرتبط بررسی شده و به سرانجام برسد.
سعادت گفت: نمایندگان جوانان در استان باید مشکلات را جمع بندی کنند و در اختیار ما قرار دهند تا مسئولان مربوطه این مشکلات را بررسی کرده و در اختیار دولت بگذاریم که در این صورت سرعت رسیدگی به این دغدغه ها بیشتر می شود.
وی با اشاره به اینکه جوانان از ارکان اصلی تداوم حرکت پرقدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می روند، افزود: حضور متحد و منسجم جوانان تدام اقتدار کشور را موجب می شود و باید این روند همدلی روز به روز در جامعه به ویژه در بین نسل جوان بیشتر شود.

در پایان این مراسم، جوانان حاضر بهمراه مسئولین در مراسم افطاری فرهنگسرای جوان ارومیه شرکت کردند.

عکاس: حمید اکبری

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 670969
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.