حسین فروزان روز شنبه در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید جعفر جعفرزاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این شهدا روزه خود را به وصال الهی و با شربت شیرین شهادت افطار کردند و خون پاکشان باعث تزریق هوشیاری برای ملت و اتحاد و همدلی در جهت حفظ عزت کیان اسلامی شد.
وی اضافه کرد: بار دیگر دست پلید استکبار و وهابیت از آستین گروهی راه گم کرده و از خدا بی خبر بیرون آمد و در یک جنایت آشکار و تروریستی جمعی از مردم مظلوم و بی دفاع را در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قسمت مراجعات مجلس شورای اسلامی به خاک و خون کشید.
وی با اشاره به اینکه شهادت برای ملت ایران افتخار و سربلندی است، ادامه داد:‌ قربانی شدن در راه خدا میراث اولیاست و مردم شهید پرور با این خون ها به خداوند تقرب می جویند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو بیان کرد: داعشی ها که با نام الله اکبر و شعارهای اسلامی به جنگ مسلمانان آمده اند، همان‌هایی هستند که برای کشتن امام حسین (ع) با تکبیر الله اکبر به میدان جنگ آمده بودند.
وی با تسلیت شهادت جعفر جعفرزاده کارمند ماکویی مجلس در حادثه تروریستی تهران گفت: ملت ایران با استقامت، وحدت و همدلی از این دوران نیز با سربلندی و پیروزی بیرون می آید.
به گزارش ایرنا، به دنبال حادثه تروریسی روز چهارشنبه در مجلس شورای اسلامی و شهید شدن تعداد از هموطنان به دست تروریست ها، رئیس دفتر هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در تهران، مفقود شده بود که پس از آن اعلام شد که جعفر جعفر زاده در میان شهدای انتقال یافته به بیمارستان بقیه الله تهران شناسایی شده است.
شهید جعفر جعفرزاده متولد ماکو به همراه دو کارمند دیگر در دفتر حضور داشتند که پس از وقوع حادثه تروریستی و تیراندازی دو کارمند طبقه چهارم را ترک و به طبقه هفتم می روند اما شهید جعفر زاده در اتاق می ماندو یکی از تروریست ها کمربند انتحاری را در مقابل دفتر منفجر و باعث وارد شدن ضربات شدید به شهید جعفرزاده و غیرقابل شناسایی بودن او می شود.
جعفر جعفرزاده متولد شهر شوط در شمال آذربایجان غربی است.
7125/2093 ** خبرنگار: طاهره نوید آرین ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.