عزیز سهندی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مدت مشابه سال گذشته پنج میلیارد ریال از سوی مردم استان برای اطعام نیازمندان کمک مالی صورت گرفته بود که امسال 20 درصد معادل یک میلیارد ریال بیشتر شد.
وی با قدردانی از همراهی خوب شهروندان در اجرای آیین های اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان اضافه کرد: با جمع آوری این میزان کمک نقدی و همچنین استفاده از اعتبار سازمانی، بیش از 60 هزار نفر در دهه نخست ماه رمضان امسال در آذربایجان غربی اطعام شدند.
وی اظهار کرد: در نظر داریم تا پایان ماه مبارک رمضان امسال بیش از 125 هزار نفر را در آذربایجان غربی اطعام کنیم و امیدوار هستیم که با افزایش کمک های مردمی به ویژه در دهه اکرام ایتام و اطعام نیازمندان شاهد تحقق برنامه ریزی های صورت گرفته در این خصوص باشیم.
به گزارش ایرنا، همه ساله با آغاز ماه مبارک رمضان طرح اطعام نیازمندان با استفاده از غذای گرم و جیره خشک غذایی در سراسر کشور و آذربایجان غربی برگزار می شود.
همچنین فرصت سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) تا سالروز شهادت حضرت علی (ع) به عنوان دهه اکرام ایتام و اطعام نیازمندان، زمینه مشارکت بیش از پیش مردم در کمک به نیازمندان را موجب می شود.
امروز / شنبه/ 15 رمضان و سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) است.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.