مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی از تشکیل1100 کانون اوقات فراغت در مساجد استان خبرداد.  
حجت الاسلام اباذر بیگی در گفت و گو باخبرنگار ایسنا منطقه اذربایجان غربی با اشاره به آغاز طرح اوقات فراغت در کانون‌های مساجدگفت: پیش بینی می شود بیش از 80 هزار جوان و نوجوان آذربایجان غربی در طرح اوقات فراغت کانون‌های مساجد استان شرکت کنند.  
وی تصریح کرد: هرساله همزمان با آغاز تعطیلات تابستان، طرح اوقات فراغت کانون‌های مساجد با هدف غنی سازی اوقات فراغت، کشف استعدادها و جذب کودکان و نوجوانان به مسجد کلید می‌خورد.  
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد اذربایحان غربی با اشاره به تقارن ماه رمضان با تعطیلات تابستان افزود: در ایام ماه مبارک رمضان تمام برنامه‌های کانون‌های مساجد کلاس‌های قرآن، جزءخوانی قرآن کریم، روخوانی و روانخوانی، تفسیر و محافل انس با قرآن را شامل می‌شود.  
حجت الاسلام بیگی با اشاره به تشکیل کلاس قرآن و احکام در همه پایگاه‌های تابستانی مساجد استان تصریح کرد: مابقی کلاس‌ها باید مبتنی بر نیاز منطقه باشد.  
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی برگزاری کلاس‌های تابستانی در مساجد را موجب ترویج آموزه‌های اسلامی و قرآنی و در نهایت نهادینه سازی فرهنگ اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: باید با برگزاری برنامه‌های متنوع جوانان را به مساجد کشانده و با نهادینه‌سازی فرهنگ اسلامی به نسل جوان در راه مقابله با تهاجم فرهنگی غرب گام برداریم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.