امام جمعه ماکو گفت: اقدام تروریستی اخیر عملیاتی کور و رسواکننده بود.

حجت الاسلام ایوب رنجبری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با ابرزا تاسف از حادثه اخیر در مصلی امام راحل و مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تیراندازی به افرادی که به سمت مردم بی دفاع و غیر نظامی که برای رفع مشکلات خود به مجلس آمده و یا افرادی که در حرم امام حضورداشتند  عمل بسیار بی شرمانه و رسواکننده ای است که فاقد ارزش عملیاتی  است.

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران دشمنان قسم خورده ای دارد که با چنین عملیات تروریستی در فکر انتقام از این نظام و ابراز وجود در صحنه بین المللی دارند در حالی که از پیوند ملت با ولی فقیه و حکومت اسلامی غافلند.

حجت الاسلام رنجبری با اشاره به پیوند ناگسستنی مردم با ولایت افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری این حرکت دشمنان ترقه بازی بیش نبوده و دشمنان نظام هرچقدر نیز تلاش برای ناامن نشان دادن کشور نمایند هیچ غلطی نمی توانند در برابر انسجام ملت بکنند.

امام جمعه ماکو با اشاره به فعالیت گروههای داعشی در منطقه و داعش بین المللی گفت: داعش منطقه که درسوریه و عراق مشغول کشتار مردم هستند، با فریب جوانان کوردل دست به چنین اقدامات رسواکنندهای می زنند و این درحالیست که ریشه تمامی اقدامات تروریستی آمریکا و صهیونیسم به عنوان داعش بین المللی بوده که حامی این گروههای داعشی منطقه ای است.

وی عملیات اخیر تروریستی حرم امام و مجلس را فاقد ارزش عملیاتی و کور دانست و اظهار کرد: به همت مجاهدتهای سربازان گمنان و اشراف کامل نیروهای نظامی و سپاهی این عملیات در کوتاهترین زمان مهار شد.

حجت الاسلام رنجبری با اشاره به اینکه ملت ایران با ولایت مداری و بصیرت پشتیبان نظام و ولی فقیه هستند افزود: انسجام، وحدت و همدلی بیش از این تقویت شود تا دشمنان شکافی برای رخنه در دل امت پیدانکنند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.