معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش سلماس از بهره مندی 4000دانش آموز از برنامه های غنی سازی اوقات فراغت آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد.

تورج سلاطبن تمر در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: برنامه های در نظر گرفته شده برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در دو سطح درون سازمانی و برون سازمانی پیش بینی شده است.

سلاطین تمر افزود: برنامه های درون سازمانی مختص آموزش و پرورش و امکانات و سالن ها و مجتمع های در این اختیار این اداره است و برنامه های برون سازمانی با تعامل نهادها و ادارات دخیل در این امر همچون هلال احمر،‌کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره ورزش و جوانان به اجرا درخواهد آمد.

وی اظهار کرد: برابر برنامه ریزیهای انجام شده در تابستان سال جاری حدود 4هزار دانش آموز تحت نظر 200 مربی در بیش از 6 پایگاه تابستانی اوقات فراغت در سلماس در برنامه های متنوع غنی سازی اوقات فراغت شرکت خواهند کرد.

سلاطین تمر بیان کرد: این برنامه ها در زمینه های فعالیت های قرآنی و معرفتی، ورزشی، فرهنگی و هنری و نیز اردویی به مدت حدود 8 هفته در پایگاههای تابستانی شهید باهنر، شهید رجایی،‌سمیه، شهید سولدوزی،‌امام خمینی، سالن کشتی شهید رحمتی آموزش و پرورش در اقصی نقاط سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش سلماس خاطرنشان کرد: برنامه و کلاسهای ورزشی در رشته های فوتسال، والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز،‌هندبال و کشتی و نیز کلاس های هنری در رشته های طراحی گرافیک،‌ طراحی با مداد و زغال،‌خطاطی،‌ نقاشی، آبرنگ و ... هستند.

سلاطین تمر اذعان کرد: تمامی دانش آموزان در هر رده سنی می توانند در این برنامه ها شرکت کنند و هیچ اولویتی در بین آنها پیش بینی نشده است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.