شهردار خوی از ادامه روند ساماندهی ورودی شهر از مسیر خوی- سلماس خبر داد.

محرم اکبرزاده گفت در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی گفت: ساماندهی ورودی های شهر از جمله پروژه هایی است که در راستای زیباسازی ورودی های خوی از مسیر خوی- ایواوغلی، خوی-سلماس و جمشید آباد در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی افزود: از جمله مهمترین ویژگیهای شهرهای توسعه یافته دارا بودن ورودی های شهر متناسب با ساختار فرهنگی اجتماعی و صعنتی آن شهرها بوده و طبیعتا این ورودیها فضای مناسبی برای معرفی مناسبی برای آن ها هستند.

اکبرزاده گفت: عدم توجه به نکات و ضوابط شهرسازی و همچنین عدم تدوین پروژه های ویژه ورودیهای شهر بسته به ویژگیهای فرهنگی، تاریخی شهر خوی موجب شده تا ورودیهای شهر خوی دارای معضلات و مشکلات متعددی هستند و نازیبا بودن و نداشتن سیمای در خور توجه برای این ورودیها در اثر عدم توجه به این موضوع بوده است.

شهردار خوی تاکید کرد: ساماندهی ورودی شهر در بخش جمشید آباد انجام شده و تعریض جاده، جدول گذاری، آسفالت ریزی به سمت اکبرآباد انجام شده است.

وی گفت: در مسیر ورودی شهر از سمت ایواوغلی نیز، اصلاح و جدول گذاری رفوژ وسط، آسفالت ریزی و ترمیم آسفالت انجام شده و در بخش هایی از این مسیر پیاده روسازی نیز صورت گرفته است.

وی اذعان کرد: تعریض بلوار آیت الله خوئی(ره) از اوایل سال جاری آغاز شده و در هر دو ضلع این بلوار تعریض در دست انجام است.

شهردار خوی گفت: در حال حاضر تعریض بیش از 4 پل موجود در این بلوار در دستور کار قرار گرفته است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.