حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی روز یکشنبه در آیین بزرگداشت سالروز رحلت امام خمینی (ره) در مصلای امام ارومیه افزود: امام راحل به مستکبرین اعتماد نداشتند و فقط به یگانه عالم هستی اعتماد داشتند و این برگرفته از قرآن و آموزه های دینی بود.
وی بیان کرد: نداشتن ترس از بیگانگان و تلاش برای جاری ساختن مبانی اسلام جزو اصلی ترین دلایل ماندگاری نهضت امام خمینی (ره) است.
وی اضافه کرد: امام راحل با مستکبرین سر دوستی نداشت و ما هم نباید اصول و مبنای امام را از یاد ببریم و باید ادامه دهنده راه و روش ایشان باشیم.
وی ادامه داد: عبودیت از دیگر خصوصیت ها و ویژگی های امام راحل بود و آن حضرت همواره اهل راز و نیاز و گریه های شبانه بودند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اظهار کرد: امام خمینی (ره) زندگی ساده ای داشتند و استفاده از لفظ خدمتگزار را برای خود بهتر از رهبر می دانستند.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: وجود حضرت امام خامنه ای یک نعمت بزرگ است که بعد از امام راحل سکان کشتی اسلام را به دست گرفتند و ما باید قدر این نعمت الهی را بدانیم.
وی افزود: تنها راه نجات امت، ادامه مسیر امام و پیروی و تبعیت از مسیر آن بزرگوار و فرمایشات مقام معظم رهبری است تا اقتدار و عظمت برای کشور و مردم روز به روز بیشتر شود.
به گزارش ایرنا، امام خمینی (ره) در روز 14 خردادماه سال 68 رحلت کردند.
امسال بیست و هشتمین سالگرد رحلت امام راحل است.
8135/2093 ** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.