به گزارش خبرنگار ایرنا، امام جمعه بوکان عصر یکشنبه در این مراسم معنوی گفت: اندیشه و افکار امام باعث شد در کشور تحول عظیمی به وجود آید چرا که امام با ادغام دین و سیاست توانست این نوع مدیریت را در جهان نهادینه کند.
ماموستا عبدالرحمان خلیفه زاده ادامه داد: شجاعت و زمان شناسی امام راحل در زمان و وقت مناسب موجب شد که در هر زمان نسبت به مقتضیات آن اقدام کند و این صراحت لهجه و مبارزه قاطعانه با رژیم طاغوت توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند.
وی افزود: با اندیشه امام و پیروزی انقلاب اسلامی در ایران برای بار دیگر شئونات اسلامی در جامعه ایران احیا شد.
امام جمعه بوکان با بیان اینکه امام خمینی (ره) خدا محور و تکلیف گرای واقعی بود، اظهار کرد: امام خمینی قوت قلب مردم ایران و امید مستضعفان جهان بود و کشورهای آزادیخواه جهان از این مرد قرن الگو گرفتند.
ماموستا خلیفه زاده همچنین با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات 29 اردیبهشت اضافه کرد: مردم با حضور گسترده خود در انتخابات با تجدید میثاق با آرمان های انقلاب تکلیف دولتمردان را به شدت سنگین تر کردند.
وی بیان کرد: دولتمردان باید مشکلات مردم را رفع کرده و به منظور رفع بیکاری گام های اساسی و جدی بردارند.
به گزارش ایرنا، در این مراسم نماینده مردم بوکان در مجلس شواری اسلامی، فرماندار، مسئولان اجرایی شهرستان، خانواده معظم شهدا وایثارگران، بسیجیان، اصناف و فرهنگیان حضور داشتند.
نظیر همین مراسم در سالن نمازخانه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بوکان نیز برگزار شد.
شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی قرار دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
**7510/3093خبرنگار: محمد ادیب**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.